Monday, December 21, 2009

My first christmas card for 2010!!

I love making christmas cards at the moment( I love it the whole year ) and this one I've made with a new techniek from Nellie Snellen called Magic Dots. Those little brown things you see in the cirkle! It is such fun working with those little dots and it looks perfectly with scrapcards!
I've colored with distress ink and this is wrapped Tilda.. soo cute!! papers are from SEI -alpine frost... I just love these colors!!
For now I wish you a lovely evening.
********************************
Ik ben nog steeds in de ban van kerstkaarten dus ik ga lekker even door. altijd handig weer voor de nieuwe kerstaktie die 1 januari weer van start gaat op mijn club. op deze kaart heb ik de nieuwe techniek van Nellie Snellen gebruikt, de Magic Dots... echt geweldigg leuk spul en super om te verwerken op de scrapkaarten!! Kijk maar eens op haar site ->hier<-
Ik heb wrapped tilda ingekleurd met distress inkt en weer het papier van de laatste club cardkit gebruikt. Vind het momenteel nog steeds 1 van de mooiste!!
Nu lekker voor de tv en een avondje bankhangen...
een fijne avond,
Hugs Tiets xx

23 comments:

  1. Prachtige kaart Tiets!
    En fijne feestdagen voor jou en je familie

    ReplyDelete
  2. weer heel mooi gemaakt tiets xx christa

    ReplyDelete
  3. wat een schatje schitterend papier en kleurtjes heb je gebruikt, en leuk zijn die dots, een moderne uitvoering van het spijkertjes slaan en omwikkelen met draad of het spirelli gebeuren daar lijkt het ook wel op, fijne dagen voor jou en je familie en een voorspoedig en creatief 2010

    ReplyDelete
  4. Zoooo, jij bent er snel bij. Nu al een kerstkaart voor 2010, ik kom er nog steeds tekort voor dit jaar.
    Leuk he! met magic dots werken, ik heb ook een paar kaarten op mijn bloggie staan met deze techniek.

    Groetjes Thea

    fijne dagen

    ReplyDelete
  5. Wow Tiets can't believe you have made a card for next year, how organised are you lol... Its a beutiful card. Have a lovely Christmas.
    Hugs Sonia xx

    ReplyDelete
  6. wouwwwwwwwwwwwwwww
    GEWELDIG
    een hele mooie kaart heb je gemaakt

    groetjes elly

    ReplyDelete
  7. Ik herken dat helemaal van je, nu al kerstkaarten maken. Zeker nu met de sneeuw ben je in stemming. De kaarten die ik afgelopen week op mijn blog heb geplaatst zijn ook voor 2010. Jouw kaart is in ieder geval weer fantastisch.

    ReplyDelete
  8. Geweldig mooi kaartje heb je wéér gemaakt Tiets.

    Gr. Agnes

    ReplyDelete
  9. Wat een geweldige kaart Tiets.
    Groeten van Ageeth

    ReplyDelete
  10. superrrr en wat een leuke techniek lijkt me dat!!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuk kaartje Tiets, ze is weer super!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  12. Gorgeous card Tiets. I'm still not finished with this year!!
    Clairex

    ReplyDelete
  13. Ik vind het een prachtig kaartje geworden zeg. Leuk zeg met die magic dots.
    groetjes
    Daantje

    ReplyDelete
  14. Wouw Ties, wat een ontzettend gave kaart is het geworden zeg. Super joh.

    Liefs, Angela

    ReplyDelete
  15. A lovely card Tiets. You are on the ball, I didn't even have enough for this year. I wish you a very Happy Christmas, thanks for all the inspiration. Keep warm, from a hot and sunny South Africa,

    ReplyDelete
  16. Wat een mooie kaart, prachtig!

    Hihihi, ik ben ook bezig met de kerstkaarten voor 2010!

    Fijne feestdagen en het allerbeste voor 2010!

    Bea

    ReplyDelete
  17. Tiets, mooie kaarten heb je weer gedaan!!

    Groetjes en hele fijne feestdagen!!!

    Doris

    ReplyDelete
  18. Prachtig kaartje , het begin is er weer al voor 2010,

    Fijne dagen toegewenst.

    Annemarie en Merit

    ReplyDelete
  19. Een leuke kaart Tiets!!!
    Voor jou en je familie, hele fijne kerstdagen gewens!!!

    Groetjes Josee

    ReplyDelete
  20. Hoi Tiets,
    Prachtig kaartje zeg! Dit kaartje ziet er ook erg leuk uit met die techniek! Ik vind de kleurtjes ook super. Fijne Feestdagen! Groetjes, Caroline

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx