Monday, January 3, 2011

Goed begin van 2011!


Mijn jaar begon al goed op 2 januari toen ik door Mary en Andrea gevraagd werd om Quest Designer te worden voor The Ribbon girl...en woww natuurlijk wil ik dat gaan doen...het is toch geweldig als je daarvoor gevraagd wordt en tja ik ben nu eenmaal dol op lintjes kantjes etc dus ik heb meteen ja gezegd.. waarschijnlijk wordt het voor Februari en April maar je weet maar nooit... Neem eens een kijkje op hun blog en doe mee met de challenge!
Ik ben verder alweer druk met opdrachten voor Hobbyzine en Hobbyjournaal, en nog wat dingen waar ik nog niks over kan vertellen dus we gaan gewoon vrolijk verder waar we in 2010 zijn gestopt!
****************
Oo I am so excited... the girls from the Ribbon Girl have asked me to be a Quest designer for a couple of months.... and I said yes! So the new year has started very well for me!! I adore ribbon and lace so what greater is it to may work with that?? Please take a look at their blog and enjoy!
have a nice day everyone!
Hugs Tiets xx

10 comments:

  1. Congratulations Tiets, you'll be fab. x

    ReplyDelete
  2. Congrats Tiets :o)
    Happy New Year!!
    hugs and xxx

    ReplyDelete
  3. Nou ik ben helemaal niet jaloers :-)
    Tis je van harte gegund. Dus straks zien we hele mooie kaarten met super veel lint en kant.
    Een fijn 2011
    Gr.Sinikka

    ReplyDelete
  4. harstikke Leuk Tiets toppie meis maar dik verdiend hoor en ik kom zeker effe kijken
    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd super voor je.
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  6. wat gaaf voor je !! hartelijk gefeliciteerd, je verdient deze erkenning ! geniet en dat er nog vele prachtige projectjes uit je handen mogen rollen voor hun! knuf marion

    ReplyDelete
  7. Wat leuk voor je Tiets,ik wens je heel veel succes er mee maar dat gaat vast wel lukken denk ik zo!

    Liefs Eef

    ReplyDelete
  8. gefeliciteerd meis met je nieuwe DT job
    waar haal je de tijd vandaan?
    een gelukkig nieuwjaar meis
    ik hoop dat alles hier snel gaat verlopen, en dat ik weer snel kan gaan cluppen, jammer genoeg is er een beetje teveel werk in de nieuwe woning en loopt alles een beetje achter
    liefs angelique

    ReplyDelete
  9. Wouw Tiets, wat gaaf zeg. Heel veel succes en plezier natuurlijk.
    Liefs, Angela

    ReplyDelete
  10. gefeliciteerd!! Wat krijg je het toch druk, maar wel leuk druk!!

    liefs Saskia

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx