Monday, April 18, 2011

Clubdag 16 april 2011!

Finally it was 16 of april, and we had a great time at the 10th clubday of Kaarten maken met Tiets. There were 75 people and they all talked and laughed and having a wonderfull time.. The Project we came up with is making a mini album made of 6 paperbags. This is the one I've made. The kit they've got was full of papers from bobunny-gabriella, and lot's of embelishments, ribbon, lace, etcetc.

Thanks to Mary and Andrea,(ribbon Girls) for the lovely price they send.. The winner loved all of it!

The sponsor of my clubday was the scrapstore Simpel-Scrappen and because of carla we could make a great kit!! Thanks!


[click on the pictures for a larger view]

front of the mini album
back of the album width of the book page 1 and 2 page 3 page4 page 5 page 6 page7 page 7 and 8
labels in the paperbags


labels in the paperbag


labels all over the album.


****************

Eindelijk was het zover...de 10de clubdag van kaarten maken met Tiets. Na maanden voorbereidingen en stress was het zover! En oo wat was het weer een dag met een dikke gouden rand! We hebben heel veel gelachen en geknutseld en gekletst en de meesten zijn wel met de basis van eht project naar huis gegaan. We hadden het project minialbum gemaakt van 6 paperbags 'bedacht' en ook al is het ene giga project, iedereen vond het geweldig!

Het workshop pakket kon dankzij sponsoring van Simpel-Scrappen een giga pakket worden vol met papier van bobunny-gabriella, en heel veel lint, kant, embelishments (oa tim holtzt heeel veeel)

Hierboven de foto';s van mijn project... ik heb het heerlijk gevonden hieraan te werken , het was een uitdaging maar ben blij met het resultaat.

Ik ben tot mijn grote verrassing nog verwend met een kadobon van Simnpel-scrappen..gekregen van de (meeste) leden!! Superrrr lief!

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid die de dag hebben gemaakt tot een superrrr clubdag.


De naam stempel achter op mijn boekje, is door Sandra
gemaakt speicaal voor onze clubdag. Maar vind je hem ook net zo gaaf als ik, dan kun je hem ook op haar blog bestellen. keuze uit wel of niet je eigen naam en ook het lettertype mag je zelf bepalen!!

Hugs Tiets xx

26 comments:

  1. Tiets er is maar een woord voor.
    !!!SCHITTEREND!!!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  2. wat een geweldig mooi boekje is het geworden zeg. super.

    ReplyDelete
  3. Ik heb 'm natuurlijk op de clubdag mogen bewonderen maar het blijft een schitterend project om naar te kijken. Helemaal TOP

    XOXO Angela

    ReplyDelete
  4. Woauw dit ziet er geweldig mooi uit!!!! Wat een werk! Ik heb het soms al moeilijk om 1 kaartje in elkaar te krijgen!Dikke proficiat!!!!
    Liefs, Celia.

    ReplyDelete
  5. Woorden schieten hier tekort... wat is dit SCHITTEREND!!!!!!!

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  6. woow wat gaaf, je kan er naar blijven kijken met al de leuke details Liefs Joyce

    ReplyDelete
  7. hoi tiets

    het was echt een super mooie dag
    met een mooie workshop en veel gezelligheid.

    super bedankt en als mijn boekje af is zet ik hem op clubs ;)

    fijne dag
    groetjes patricia

    ReplyDelete
  8. hoi meis
    ik heb het reuze naar mijn zin gehad meis, ik hoop dat je mijn creatie ook leuk vind, gewoon een aardigheidje ;););)
    ik vind het een mega pakket en zal er voorlopig nog wel zoet mee zijn voor dat het af is, gewoon weg een super dag desondanks de pijn heb ik het toch vol gehouden, hihihi
    dank je wel voor alles en ik ben blij dat je de cadeaubon leuk vond
    heel graag gedaan
    liefs angelique

    ReplyDelete
  9. Wow! Wat prachtig!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  10. SCHITTEREND, ik kom ogen te kort!!! Maar ik weet nu dus 100% zeker dat ik nog in geen 100 jaar aan zo'n clubdag/uitdaging toe ben, snik snik!!!!

    Groetjes, Irene

    ReplyDelete
  11. dit is een super mooi bpoekje geworden, vind ik heel orignineel!

    groetjes
    tine

    ReplyDelete
  12. Hello Tiets, THis is STUNNING!! All of the fun labels and the details are just beautiful!! I am so glad that you had a great time..
    hugs, Janiel

    ReplyDelete
  13. Ik heb het al gezegd maar ik doe het graag nog een keertje....GEWELDIGGG!!! Wat een super project met prachtige lintjes, kantjes, embellies enz. Helemaal top!
    Liefs, San

    ReplyDelete
  14. Hoi Tiets,
    Wat een gave creatie's
    Erg mooi van kleur en super details.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Eine "fantastische" Arbeit... WOW!!
    Freitag komme ich nach Julianadorp und auch nach Den Helder *FREU*...

    Ganz liebe GrĂĽĂźe
    Doris

    ReplyDelete
  16. O tiets wat super GAAF !!!!!! een topper meis schitterend boek heb je gemaakt !

    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  17. hoi tiets leuk dat je bij mij bent weze buurten, heb het projekt nog niet af hoor hihi, zelfs mn moeder en ja zelfs mn zus zijn verder en maranda ,die is nog ook vroeger weggegaan, ik vind die van jouw erg mooi hoor ook van de andere team leden zijn geweldig,ik vind dat roosje ook erg schattig die je met astrid samen gehaakt heb super hoor,, nou als die af is zet ik het ook op de club hoor, liefs christa

    ReplyDelete
  18. Pffffff wat een werk, maar echt een super resultaat!!
    Geweldig boekje! Mijn complimenten ...

    Groetjes van Christa

    ReplyDelete
  19. Wow, wow, wow! STUNNING work, Tiets! Love, love, love this vintage book overflowing with beautiful embellishments! Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  20. Hoi Tiets,

    Ik heb het boekje al in het echt gezien op de clubdag! Hij is echt schitterend. Nogmaals het was een ontzettend leuke dag, met een echt waanzinnig pakket. Mijn project is nog niet af, maar ik ben er wel mee bezig. Enne ... zo'n clubdag is zeker voor herhaling vatbaar!!
    Ik vind het knap van je dat je iedere keer weer een ontzettend gaaf project weet te verzinnen. Petje af hoor!!

    groetjes, Claudia

    ReplyDelete
  21. Fabulous creation Tiets - no wonder the participants at your card day had such a wonderful day! Hugs from Mary and Andrea x

    ReplyDelete
  22. Dat is zeker een uitdaging geweest, wat een prachtig project heb je voor de clubdag gemaakt. mijn complimenten!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  23. sorry, ik heb deze over het hoofd gezien Tiets....wat een supergaaf project zeg !! Mij ontbreken de woorden bij het zien van zoveel moois !! prachtig !!! Liefs en dikke knuf Marion

    ReplyDelete
  24. Zo hee, wat een geweldig project hebben jullie gemaakt met de clubdag.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  25. Jemig wat een kunstwerkjes!!!
    Schitterend!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx