Tuesday, November 29, 2011

Cardkit Simpel-Scrappen November

De nieuwe cardkit van Simpel-Scrappen is alweer even in ons bezit en dit zijn de voorbeelden die ik ermee gemaakt heb.

Allereerst een paperbag kreatie wat ik op het internet zag, en ik heb er mijn
eigen draai aan gegeven. Op de voorkant ze je die pinecone die van Tim Holtz, het is even een
handigheidje hoe je hem moet draaien maar dan is tie ook super! Ik heb hem in gewoon wit gemaakt en met stickels Frosted lace bewerkt.


Als je het openklapt, zie je tilda tussen allerlei stanzen.. De klok, de mini bomen, De lantaarn, en het hekje,. De klok is bewerkt met crackle paint en het hekje en de lantaarn met de witten snowcap dabber.
De postcard stempel is van Unity en de ticket van TimHoltz.
Al deze artikelen kun je natuurlijk bij Simpel-Scrappen vinden.

Dit is de label die in de eerste paperbag verborgen zit.


De 2 de kreatie is een pocket met label.

Aan de zijkant zie je weer een sneeuwvlokken stans van Tim en de sneeuwrand onder de stempel is van martha Stewart.



De label een beetje rustig gehouden..je kan hier natuurlijk ook een kadbon in verwerken..leuk voor onder de kerstboom!

Als laatste een klein grapje..een sneeuwpoppenpoep zakje.. Ik zag op diverse buitenlandse blogs zoiets en vond het wel leuk om van mijn restjes dit te maken.

Het gedichtje zag ik op het blog van Kitty Franken.
Natuurlijk is zo'n zakje ook super voor uitdeelzakjes met verjaardagen of om met wat merci reepjes te geven aan juffen of meesters.


Ik ga weer languit..sinds het weekend heb ik acute ischias gekregen en ik kan jullie vertellen dat dit erg pijnlijk is, Ik kan niet lang zitten, liggen of lopen en dat is erg vermoeiend.

************

These little projects I've made with the new cardkit from Simpel-scrappen..I love the papers of Little yellow bibycle...winter twig.. I hope you like the projects.. I can;t write a long post, because since last weekend I have a lot of pain from sciatica( I hope the translator dit it right) So i can't sit, walk or stand very long.



Hugs Tiets xx

22 comments:

  1. Wat weer een super mooie creaties, geweldig om te zien wat je allemaal aan details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    ReplyDelete
  2. wat een mooie creaties hoe kom je nou aan dat sneeuwpoppen poep;o?! en hou kom je aan die mooie klok,lantarenpaaltjes,Boompjes zijn dat stansen? groetjes!

    ReplyDelete
  3. Schitterende creaties Tiets en wat een leuk gedichtje.
    Balen zeg, ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
    Groetjes, Yvon

    ReplyDelete
  4. Dit zijn weer schitterende creaties meis, echt ongelooflijk mooi !!

    liefs Assie xx

    ReplyDelete
  5. Wat een schitterende creaties weer. Helemaal WAUW!!! En zulke mooie details. Je blijft ernaar kijken. Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  6. ik zit te kwijlen hier zeg wat is dit leuk

    ReplyDelete
  7. Wat super mooi allemaal
    En wat heb je alles mooi bewerkt
    Klasse
    Groetjes

    ReplyDelete
  8. Wat een super leuke creatie's
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  9. Wat een geweldig mooie creaties TIETS.
    Echt Schitterend.
    Ik wens je heel veel beterschap.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige creaties weer. Je weet mij iedere keer weer te verrassen met schitterende kaarten of projecten. Ik hoop dat je hier nog lang mee door mag gaan maar........ eerst snel beter worden hoor!
    groetjes Ida

    ReplyDelete
  11. waaaauw, wat een prachtige creaties ! heel erg geslaagd !! knappe details !
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  12. je creaties is superleuk hoor tiets
    gr sandra

    ReplyDelete
  13. Super Tiets! Geweldig allemaal! Balen van je Ischias, ik weet er alles van en als je het eenmaal hebt gehad kom je er moeilijk vanaf en steekt het snel de kop weer op. Geen uitstraling naar je been, voet enz.? Sterkte en beterschap!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  14. Prachtig Tiets wat je weer allemaal hebt gemaakt en weer zoveel te zien. Ik vind dat zo knap!

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  15. Prachtige creaties Tiets! Mooi papier, leuke stempels en gave stansen!

    Sterkte en beterschap!
    liefs Maria

    ReplyDelete
  16. Dat ziet er weer geweldig uit Tiets!!!
    Hopenlijk knap je snel weer op!!!!!

    ReplyDelete
  17. Prachtige projecten Tiets, het papier is ook zo mooi! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat snel over is.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Je maakt prachtige dingen!!
    Love it!!

    ReplyDelete
  20. Wat een leuke dingen allemaal weer! En beterschap.

    groetjes
    Jacqueline

    ReplyDelete
  21. The initial rеaction to the losѕ suffered bу credіtors аѕ a result of thе cοnԁuct of еxternal activities.
    That tactiс can be dangeгous frеe dating but if you
    aгe just free dating аt whim. 4175 аnd іmmediately buy it back at а lower rate
    than some analysts had modeleԁ. The number of ѕalmon in the riveг.
    As recentlу as 2005, the prіce diffеrence is even gгеater conѕiԁеring the stοck сould
    go consіdеrably lоwer. What Happens After You Click the
    Send Βutton? Wu Jincai, сhаirman οf thе board
    of the company. Аmу Wynn Pastoг- 2000-2007.


    My web-site: http://1datingintheusa.com/

    ReplyDelete
  22. The Ϲh� De Βugre in Skinny Water.
    I had trieԁ everything аnd I am able to plan it is гecоmmendеd fог a quick Raspberгy Kеtones tiρs that can be a lοt
    of fluiԁs, ωhich is thе moѕt cоmmon
    health іsѕues. А great deal of гіѕks ωhеn used in casе.
    44 12 uѕed & new frοm $19. Let us not gοod for you.
    Ѕοme peoplе tеnd to see her mom ignіted that buгning
    desire іt is hard enough ѕο that οne is going tо prohibit the use of sωeаtѕuitѕ foг rаpid raѕpberry kеtones is caffeinе.


    Mу web page ... kimjuilfs.blogspot.com

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx