Friday, February 3, 2012

Winking Student

My turn again for the sugar nellie blog.. and I;ve made this book corner last year, but didn't show it there so here it is with a little tutorial...You can read it on the SN in english(I've tried) and here I'll write it in dutch. I've used winking student..one of the simply sassy stamps.. you can find those all at Finkykits!



I've colored her with copics and it was a bit diffivult with only brown colors....
The seem binding ribbon is from the Ribbon Girls ofcourse!

I hope you enjoy the little tutorial!
*******************


Het was alweer mijn beurt om iets te plaatsen op het Sugar nellie blog en heb deze keer een mini workshop geplaatst van het maken van een hoek boekenlegger. Hij stond al op mijn club maar wil hem nu ook hier en op het SN blog delen..


Ik heb een simply sassy girl- winking student gebruikt.... heel toepasselijk op een boekenlegger..hier een korte uitleg hoe je zelf zoiets kunt maken.



Snijd een vierkant van 14 bij 14 cm uit het cardstock en ril dit op 7 cm zoals op onderstaande foto te zien is en vouw de punten naar elkaar toe...

Stans of pons aan de onderkant een mooie sierrand

Snij uit dessin papier een punt die die op de achterkant van je boekenlegger past.Draai het geheel om en scrap de voorkant...
Hier zijn we druk aan het sneeuwruimen want er is bijna 8 cm gevallen.. het sneeuwt inmiddels niet meer ..wel jammer want vind het wel een gaaf gezicht!

Een fijn weekend allemaal !

Hugs Tiets xx

20 comments:

  1. wat een prachtige creatie weer Tiets!
    ik wens je een fijn weekend toe
    groetjes, Mandy

    ReplyDelete
  2. het is gewoon een superkaartje ! heel erg mooi! mooie kleurtjes, leuke details,
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  3. What a great card, lovely stamp, papers and shape, brilliant!
    Teresa xx

    ReplyDelete
  4. Wat leuk! Heel mooi cadeautje voor iemand, bijvoorbeeld als je een boek geeft (daarvoor heb ik ze weleens gemaakt). Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie boekenlegger.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  6. Mooi gemaakt Tiets, en duidelijke uitleg.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  7. Hoi Tiets,
    Ik heb even bekeken hoe je het heb gedaan.
    Ik ga hem zeker maken voor in mijn agenda.
    Ik vind hem super leuk en mooi zo in deze kleuren.
    Thanks voor de uitleg.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wat een schatje TIETS.
    Hij is echt super lief.
    Heel leuk van kleur.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  9. Een ontzettend leuke boekenlegger en wat een leuke afbeelding.
    Gr. Sinikka

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke boekenlegger! Het stempeltje vind ik ook erg gaaf.

    ReplyDelete
  11. ja echt geweldig gaaf ! Liefs joyce

    ReplyDelete
  12. leuk hoor tiets de boekenlegger
    gr sandra

    ReplyDelete
  13. Wat een super gave boekenlegger Tiets, bedankt voor de duidelijke uitleg!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  14. Erggggggggggg mooi die boekenlegger Tiets, I LOVE IT
    Fijn weekend groetjes ghea

    ReplyDelete
  15. Leuke boekenlegger en leuk dat je het met ons wilt delen.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  16. Prachtige boekejnlegger Tiets!!!!
    Groetjes, Cornelie

    ReplyDelete
  17. Harstikke mooi geworden. Ik wil ook allang eens zo één maken, ik moet het echt eens doen. Liefs Juanita

    ReplyDelete
  18. Gorgeous book mark, Tiets! And lucky you to have won those pencils! Wow! Hugs, Lesley

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx