Friday, September 14, 2012

Sparkle and Shine

Click on the pictures for a larger view
 Wat zijn ze schitterend , de nieuwe digi;s van Sugar Nellie!! kerst digi's zijn sinds vorige week uitgekomen en  dit is de 2de die ik al heb ingekleurd en verwerkt.Ze heet Sparkle en Shine en kan natuurlijk bij Funky kits besteld worden. Ik kon het niet laten om weer eens een klein projectje te doen. Dit is een paperbag op een aparte manier gevouwen , waardoor je op verschillende plaatsen  tags kan schuiven. begin vorig jaar heb ik hiervan 3 workshops thuis gegeven en ik kwam hem weer tegen en dus nu in een kerst jasje gemaakt.
Ook zie je een nieuwe stans van Noor!Design Tags en labels. Dez komen pas in eind oktober in de winkels maar ik mocht er al mee werken. Hou de webwinkel Hobbyvision in de gaten, daar zullen ze vast weer als pre order binnenkort te bestellen zijn.
Aan de zijkant kunnen dus 2 kleine tags geschoven worden.
 En als je bovenin iets ooen snijdt  kan ook daar een tag.
 De paperbag open waar ik ook op beide pagina;s weer tags heb verwerkt.
 
 En natuurlijk in de opening van de paperbag zelf een grote tag gemaakt.
 
Hier nog even de losse tags in beeld.

 
Binnekort maak ik hier een workshop van die natuurlijk op mijn kaarten club gezet zal worden!
 
Ik heb ingekleurd met copics markers en het papier is van Maja Design. Heb  1 of 2 kleuren aan het bruine papier toegevoegd zodat het toch wat breekt.
Nu bijna weekend en het schijnt mooi weer te worden!!
Geniet ervan!
****************
 
Another digi from Sugar Nellie.. last week there were 6 new Christmas digi released and they are all gorgeous! This one is Sparkle and Shine. I have colored here with copics markers.
The papers are from Maja design and the ribbon from the Ribbon girl. I have made a paperbag this time. Fold it in a special way and you can put several tags in it.
Soon there will be a tutorial on my card making club.
 
I wish you all a lovely weekend,
Hugs Tiets xx

39 comments:

  1. wauwww Tiets wat mooi!!!!
    er is zo op en in te zien....Prachtig!!!

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  2. ziet er erg leuk uit Tiets
    gr sandra

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige creatie. Dat is geen kerstkaart, maar een echt kado!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie creatie Tiets ik heb vol bewondering zitten te genieten.
    Elke keer zag ik weer iets leuks verschijnen op jou creatie.
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  5. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Tiets.
    Zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig Tiets
    En wat een mooi stempel
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  7. Geweldig mooi gemaakt Tiets,het is gewoon een klein boekwerkje waar vanalles in kan,ik heb zitten genieten bij het kijken,groetjes Miranda

    ReplyDelete
  8. Mooi geheel weer Tiets, en ook die hiervoor, zo'n mooie eigen stijl heb je.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  9. wat een knappe creatie ! daar heb je zeker wel wat uurtjes aan gespendeerd ! heel erg mooi, al die details, superzzzz
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  10. Dat is een super creatie zeg en wat een verborgen details Prachtig
    Groetjes

    ReplyDelete
  11. Hoi Tiets geweldig Toppie wat een beauty !!!

    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  12. Woooow wat een schitterend kaartje, zoveel moois op te zien, geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  13. Wat weer een kunstwerkje Tiets.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  14. Wat moet ik hier nog van zeggen????
    WAUW!!!!!!!!!!!!! Meer zeg ik niet.....
    Liefs, Frouwkje

    ReplyDelete
  15. Helemaal superrrrrrrrr Tiets! Gaaf papier en dat beetje kleur knalt er uit tussen al die lichte tinten en het Kraft!

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  16. Stunning card Tiets, love the image and colours. Marlene

    ReplyDelete
  17. Ik kijk mijn ogen uit Tiets! Wat een schitterende creatie!

    groetjes,
    GerJanne

    ReplyDelete
  18. Wat een kunstwerk heb je gemaakt Tiets, ik vind hem werkelijk prachtig geworden.
    Groetjes van Anita

    ReplyDelete
  19. WOW this is stunning,
    HUGZ Fleur xXx

    ReplyDelete
  20. Jeetje Tiets, geweldig weer, écht super mooi!!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  21. Je hebt weer een super mooie creatie gemaakt, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  22. Wauw!!!! Tiets wat een prachtig project weer.
    Echt super gaaf en die stempel is ook helemaal toppie.
    Groetjes Miranda

    ReplyDelete
  23. Lieve Tiets, ik val van de ene verbazing in de andere, wat is dit weer mooi!!!!liefs Jetty xxx

    ReplyDelete
  24. Pure prettiness, Tiets! A marvellous feat of engineering and sooooo beautifully done! Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  25. Beeldige kaart heb je gemaakt Tiets!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  26. Ik vind het weer een onwijs gave creatie! Prachtig mooi. Ik zal dan zeker ook een poging wagen om er zelf een te maken zodra de workshop op de club komt.

    Groetjes Kim

    ReplyDelete
  27. Tiets - what a fantastic project you have made! It looks wonderful, hugs from Mary G x

    ReplyDelete
  28. Wauw, deze is weer super!
    Groetjes Sjoukje

    ReplyDelete
  29. goeiemorgen tiets
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog vele gezonde jaren zodat wij bloggers van al je prachtige werken kunnen genieten!!
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  30. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat een prachtige kaart en ook je cd- kaart vind ik super, erg mooie kleurencombinatie en geweldig ingekleurd!! Maak er een mooie dag van, Colinda

    ReplyDelete
  31. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde hobbyjaren gewenst.
    Maak er een gezellige dag van.
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  32. Gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag toegewenst!

    ReplyDelete
  33. Van Harte Gefeliciteerd Tiets met je verjaardag. Je creatie is ook geweldig mooi gemaakt. Een hele fijne dag toegewenst.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  34. Ik kan maar één ding zegggen: GEWELDIG!!
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  35. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  36. Tiets van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Liefs Riet.x

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx