Monday, February 11, 2013

For You



Mijn eerste kreatie gemaakt voor het nieuwe blog Kleuren met potloden.
Geweldig om hieraan mee te mogen doen en ik begin  met een kaartje  ingekleurd
 met faber castell potloden.
Ik heb papier van prima marketing gebruikt0 printery.  Lekker vintage en prachtige kleuren.
De ronde mal is van Noor! design, net als de rechthoek achter het afdrukje.  De bloemen zijn ook van prima marketing en daar heb ik lekker mee gespeeld en een mooie toef van gemaakt. Als blaadjes heb ik de border stans gebruikt , doormidden geknipt en erachter geplakt.
Het afdrukje is dripdrop Tilda. 


De volgende faber potloden heb ik hier gebruikt:
Huid- 132,189,191
Haar- 103,280,177
Jurk/Schoenen- 192,169,275
Paraplu- 235,199

Ik wens iedereen een geweldige dag toe en tot de volgende keer.
Liefs Tiets xx

16 comments:

  1. hoi tiets
    wat ziet dit er prachtig uit zo met de potloden,geen verschil te zien met stiften:-))
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  2. Prachtige Kaart Tiets, beeldige kleur tinten gebruikt
    groetjes janie

    ReplyDelete
  3. Een hele mooie kaart en super med de eerste challenge van het blog kleuren met potloden.
    Gr. Sinikka

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart Tiets.... erg mooie kleuren en zoals altijd weer geweldig mooie details!!!
    grt Angela

    ReplyDelete
  5. Een schatje Tiets!! Hier geen drip drop maar een ijzige wind..heb nog liever regen begin ik nu te denken!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig kaartje
    En wat super mooi gekleurd
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  7. Oooh Tiets echt weer schitterend!!

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  8. prachtig kaartje

    en mooi gekleurd metde potloden

    gr roelie

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie kaart Tiets! Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt heel mooi, en die bloemen zijn echt prachtig. De Tilda heb je mooi ingekleurd! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  10. erg mooie ziet er goed uit
    gr sandra

    ReplyDelete
  11. Wauw Tiets wat is die schitterend geworden, en wat heb je Tilda schitterend ingekleurd met je potloden, echt een beauty weer.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  12. A beautiful card. Lovely soft colouring and gorgeous design and embellishment. Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  13. Geweldige kaart Tiets, deze Tilda past perfect bij het grijze weer van vandaag. Fijn dat jij haar een fleurig jurkje hebt gegeven, zo trek je de aandacht meteen naar je mooie kleurwerk! Groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie kaart weer Tiets! Super gekleurd ook!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx