Saturday, July 20, 2013

HobbyVision challenge 18

Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor de nieuwe challenge op ons Hobby Vision Design team blog en deze keer heeft Ineke het thema bedacht:
Maak een romantische kaart met kant en lint.
Nou mijn favoriete dingen op een kaart(ahum naast de Noor artikelen dan!!)
Ik heb deze keer het stansvel Hopeful gebruikt.Heb het plaatje uitgeknipt en ben daaromheen gaan plakken .  Het papier is van Pion Design-Alma's sewing room en heb hiervan de blauwe tinten gebruikt.
Links bovenin heb ik een Doily rond nr 4-Artikelnummer: 6003/1004 gebruikt en deze half  ingeplakt. Daaronder zit een bingokaartje van de stempelsheet-Artikelnummer: 6410/0029. Aan de rechterzijkant zit de prachtige vlinder rand stans- Artikelnummer: 6002/0251 en ik heb de losse vintage flourishe vlinder -Artikelnummer: 6003/0023 uit het dessin papier gestanst en die op de bijpassende vlinder van de rand geplakt, zodat je een 3 d effect krijgt.
Het plaatjes zit tegen de rechthoek-  Artikelnummer: 6002-0146 aan en daarop heb ik met een ronde nestabilitie een bijpassende cirkel gesneden en geplakt.
 Naast het meisje zit je de lantaarn-Artikelnummer: 6002/0194 deze is echt geweldig leuk zelfs op kerstkaartjes doet hij het goed!Ik heb er met touw een label aan geknoopt en daar zelf met stift  de xoxo op geschreven. Achter de lantaarn heb ik een breed kantje geplakt.
Als laatste heb ik een kwart deel van de vierkante mal -Artikelnummer: 6002-0147 bovenin achter een dessin papiertje geschoven en daar een lintje door gestrikt.
 Natuurlijk diverse bloemen geplakt en onderdaan heb ik 2 stukjes muziekpapier( bij de kringloop vandaan) opgerold en daar een dun kantje omheen geknoopt met wat bloemen erbij.
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met deze challenge... Omdat het vakantie tijd is krijgen jullie tot 19 september de tijd..dus moet lukken toch!
 Kijk maar eens op het HobbyVision blog voor nog meer voorbeelden gemaakt door het team.

Ik wens iedereen een geweldig mooi weekend toe. Ik moet nog 1 week werken en dan ook heerlijk vakantie.. ben er aan toe!
Liefs Tiets xx

9 comments:

  1. Hij is zo prachtig dat ik niet weet waar ik moet kijken hahahaha!!! mooi...

    Gr Antoinette

    ReplyDelete
  2. Wat een schitterende kaart ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige kaart met het stanvel. Mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    ReplyDelete
  4. Adorable hun...:o)

    have a lovely weekend...biggest of hugs Vicky xx

    ReplyDelete
  5. Wat is hij super Tiets!
    Heel mooi van kleur.
    En geweldige materialen bij elkaar.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wauw, super mooi weer!!! Liefs juanita

    ReplyDelete
  7. Wauw, super mooi weer!!! Liefs juanita

    ReplyDelete
  8. Sooooo adorable Tiets! Looove it!
    Jasmina

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx