Friday, September 20, 2013

Hobbyvision challenge #19

En dan op mijn 45ste verjaardag mag ik weer wat posten op mijn blog. Het is wat stil rondom mij, maar dat heeft met persoonlijke omstandigheden te maken en daar wil ik niet verder op in gaan. Natuurlijk gaan de opdrachten wel gewoon door en hier komt weer een hele leuke!

De nieuwe challenge gaat vandaag weer van start na de zomerstop en dit keer is de challenge
voeg 3 knopen toe.
Op ons HobbyVision design team blog kun je alle info lezen over deze challenge maar ook nog meer voorbeelden van ons team bekijken.
Ik heb als basis de kerstbal van Let's Get Bizzee gebruikt  met daarop
het prachtige kerstpapier van Studio Light.
Ik heb een oudere kerst bild malarna stempel gebruikt  Christmas Letters en deze ingekleurd
 met copics markers:


Huid- E11-00-000
Haar- E27-25-23-21
Jurk- C3-1-0-00
Rood- R46-29-24-22
Tak- E47-44-43-41
Brieven- E31-30

Het afdrukje heb ik rond uitgesneden en op de vierkante mal van Noor! Design geplakt.Daarachter zit de magnolia ster geschoven, en bovenin de stempelsheet met bingo Xmas gebruikt.
Over het kantje heb ik de ster rand stans  van Magnolia geplakt  en de bloemen zijn gemaakt met de poinsettias van Marianne Design.
Kant, lint, knoopjes en tekst Merry Christmas en belletjes komen uit eigen voorraad.

Ik ga straks lekker aan gebak en wens jullie een fijne dag toe.
Liefs Tiets

12 comments:

  1. wat eem super kaartje heb je gemaakt en ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag vandaag, maak er een gezellige dag van
    Gr sandra

    ReplyDelete
  2. Van harte Tiets, hoop dat je een leuke dag hebt.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  3. van harte gefeliciteerd.
    Je kaartje is prachtig

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig werkstuk 'as always'
    gefeliciteerd en maak er een feestje van!
    groetjes, Hennie

    ReplyDelete
  5. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je kaart is weer fantastisch.
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Tiets, hopelijk heb je een hele fijne dag, geniet ervan met de mensen die van je houden, en dat zijn er vast en zeker veel! Je kaart is weer heel erg prachtig uitgevoerd, ik geniet er altijd weer van op om je blog te komen kijken. Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  7. Wat een pracht van een kerstkaart is dit!! Geweldig. En Fan Herte Lokwinske mei dyn jierdei.
    Leafs Geertje

    ReplyDelete
  8. Hoi Tiets,
    Prachtig kaartje en van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een superleuke dag hebt gehad met veel cadeautjes! Liefs, Caroline

    ReplyDelete
  9. Van Harte Gefeliciteerd en je kaart is prachtig.

    Lieve groetjes Marrie

    ReplyDelete
  10. heel gaaf tiets ,prachtig weer gemaakt xx christa

    ReplyDelete
  11. I love this sweet image....a beautiful Christmas card!

    ReplyDelete
  12. wat een mooi kaartje weer tiets

    meid geniet van de momenten dat wel kan

    leuke bilamara stempel er bij

    mooie details

    ook hier nog gefeleciteed met je verjaardag

    gr roelie

    gr roelie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx