Wednesday, November 20, 2013

Hobbyvision challenge #21 Gebruik 2 kleuren.

Vandaag is het weer de 20ste van de maand, dat betekend een nieuwe Challenge op ons HobbyVision blog.
Deze keer heeft Lydia de opdracht verzonnen: Gebruik 2 kleuren.

 Ik heb er deze sta kaart van gemaakt.De basis is een mal van Dutch Doobadoo.Het papier is van farmerhouse-
Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met pan pastels.
Achter het afdrukje zie je nog een deel van de prachtige NYC stempel van Noor! Design, met daarboven de ijskristal rand.
Ook heb ik achter het afdrukje de nieuwe vierkante mal gebruikt. deze heb ik maar voor de helft nodig gehad dus de andere helft komt vast nog wel eens op een andere creatie !
Natuurlijk mag ook een bingokaartje niet ontbreken en ik ben zelf nog steeds weg om de lantaarn  op kerst creatie's te gebruiken,Deze keer heb ik er een bordje met hohoho aangehangen..
Het ronde christmas stempeltje komt van een oudere sheet van Marianne design.
Doen jullie ook gezellig mee met de Challenge?
Jullie hebben weer de tijd tot 19 december.
 
Kijk ook eens op ons DT blog voor de creaties van de rest van het team.
 
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.
 
Liefs Tiets xxx

9 comments:

  1. Tiets, wat heb je toch weer prachtige creaties op je blog geplaatst. Ik heb er weer van zitten genieten! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  3. heel erg geslaagd kaartje, mooi gemaakt, mooie details

    ReplyDelete
  4. Good morning sweetie, what a fabulous creation :0) Hugs Pops x

    ReplyDelete
  5. Zo mooi weer. Die kristallen van Noor zijn zo gaaf. Ik ben bang dat ik die niet lang kan weerstaan. :0)

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  6. prachtig tiets

    ook een mooie kleuren combi

    gr roelie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx