Sunday, July 5, 2015

For you!


Deze keer heb ik een kant en klaar venster tasje gepimt met het fabscrap papier elegant chic!
Het tasje kun je bij Kimya  kopen en is er in 2 maten. Zo handig als je snel een klein kadootje wilt geven. Ik heb er deze keer bloembollen in gedaan.

Het plaatje is een digi van Lacy Sunshine en heb ik ingekleurd met copics markers. Ik heb haar tegen de ronde vlinder mal geplakt. In het midden een andere kleur cirkel gedaan en daar een bijpassende tekst op gestempeld/. Ik heb een paar losse vlinders in een andere kleur gestanst en die her en der  op de ronde mal geplakt voor een beetje een 3 d effect.


In de andere hoek een flinke bloementoef gemaakt met diverse roosjes, bloemen en de geweldige blaadjes van Noor.
Om de deksel heen heb ik een lintje gestrikt met daaraan 2 labels van Dutch Doobadoo. De tekst is van de postzegel stempelsheet. Vlak onder het lint kon ik nog mooi een border plakken en deeze heb ik in wit gestanst.
Het grote hard heb ik erachter geschoven.
Zo heb je vrij snel een mooie verpakking gemaakt om je kadootje in weg te geven!




1 comment:

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx