Sunday, November 1, 2015

Laat je uitdagen door het Kimya team!!!


Wij van het Kimya team vonden het wel eens tijd worden om jullie uit te dagen. Er zijn zoveel volgers op ons blog en facebookgroep bij gekomen dat dat vast gaat lukken!
Wat is de bedoeling?

Deze maand hebben Sandra en ikzelf een uitdaging bedacht die niet zo moeilijk is:
Wij zijn aan de slag gegaan met een paperbag en labels.
We hebben allebei totaal iets anders gemaakt en  wil je zien wat Sandra gemaakt heeft
hop dan even naar haar blog
KLIK HIER

En ik heb weer totaal iets anders gemaakt:

Ik heb voor deze creatie het Studio Light papier- vintage christmas gebruikt. Ik ben een echte fan van traditionele kerst kleuren rood en groen.

Ik heb onderaan een zelfgemaakt bloemaachtige creatie geplakt van rood jute met daarop een creme kleurig lintje met belletje en touw verwerkt. In het flesje zit rode glitter!
Achter het plaatje heb ik mesh wire geplakt met daarover heen lint waarop merry christmas staat..
Aan de banner bovenaan het plaatje heb ik met rood wit touw een los labeltje gehangen.
I
 Aan de grote tag heb ik met diverse lintjes een houten ster gestrikt met de zilveren belletjes met klepel. En aan de 2 kleinere labels alleen een tekst lintje met flax koord.
Binnenin de paperbag heb ik links een rood envelopje geplakt met daarop een stukje lint met rendieren en een kerstbel plakker en sneeuwvlok. Aan de label aan deze kant een kraft ster geknoopt met een tekst sticker.
Aan de rechterkant heb ik het super cute vierkante pergamijn zakje met een klemmetje vast gezet en daardoor heen een klein stukje kerst lint.
In het zakje heb ik wat zilveren sterren confettie gedaan en ook aan de buitenkant om de tekst sticker heen. Met het rood witte touw eromeheen breekt het witte van het floppie een beetje.
In het gerolde papier steekt nog een klein labeltje met weblint en het roodwitte touw met deze keer rode belletjes geknoopt!
In het midden een stukje jute  met daarop merry christmas lint.

 Op de dubbele label  zit je nog meer Kimya artikelen. oa de kerst sok op het houten merry christmas plaatje met daarom heen weer wat merry christmas lint en touw.
 Een stukje breed weblint achter het plaatje geplakt en bovenin  de gaatjes  een stukje jute lint wat met sneeuwvlok lint bij elkaar gestrikt blijft,. Met een stukje touw heb ik aan beide nog een klein bedeltje gehangen.
enne hahaha ik hoor jullie denken van uhuh is dit een paperbag??
Ik zal jullie laten zien hoe het in elkaar steekt!
Je legt de paperbag( met blokbodem!!) voor je neer met de blokbodem naar onderen aan de linkerkant.,

Vouw nu die kant naar rechts maar niet helemaal dubbel maar ongeveer 3,5 cm vanaf de kant!

Pak nu de bovenkant van het blokbodem gedeelte vast


En snij voorzichtig daar een opening in.

Nu kan daar een label in!


Ook aan de linker zijkant kunnen 2 kleinere labels geschoven worden. ( wel even aan de boven en onderkant een stukje tape aan de binnenkant plakken zodat dat gedeelte ook een pocket word.)


Je kunt de paperbag open vouwen en aan de rechter zijkant kan ook weer een grote tag schuiven of zoals ik heb gedaan 2 labels aan elkaar!
Ik hoop dat het zo duidelijker is!


De uitdaging aan jullie is om nu ook aan de slag te gaan met deze 2 artikelen
Je bent helemaal vrij in wat je ermee maakt als je maar deze artikelen gebruikt:






(Als je op de foto's klikt kom je op het product in de winkel!)

We zijn heel benieuwd hoe creatief jullie met deze 2 artikelen kunnen zijn!

Plaats je creatie op je blog en zet de link van  je blogpost op ons Kimyablog onderaan in inlinkz!
Heb je geen blog dan mag je je  creatie ook naar mij mailen (tiets.w@gmail.com)
We hopen  dat jullie allemaal gezellig mee gaan doen. Natuurlijk valt er ook wat te winnen (wel als we meer dan 15 mensen hebben die meedoen.



Je mag trouwens met 2 projecten mee doen.

Deze uitdaging duurt tot en met 15 december!

Succes allemaal!!!

Liefs Tiets xx


1 comment:

  1. wauw, dat ziet er zuperzzz uit ! knap gemaakt ! daar zullen vast wel wat uurtjes aan verloren zijn gegaan, het resultaat mag er zeker wezen, mooi
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx