Saturday, March 26, 2016

Hoeraaaa, Femke is jarig!!!

 Vandaag is Femke van Kimya Verpakkingen jarig!!! En tja als team wilden we graag iets voor haar doen omdat ze altijd voor ons klaar staat!
Dus bedachten we dat een persoonlijk iets wel erg leuk zou zijn dus we hebben allemaal een Loonzakje met label gescrapt! Iedereen heeft het naar mij  gestuurd en ik heb er ringen door gedaan en wat verder versierd... en wat was ze verrast!!!
Een 11 pagina dik album helemaal alleen voor haar alleen!

Lieve Fem het is je van harte gegund en natuurlijk van harte gefeliciteerd met deze dag!! Maak er een geweldige dag van samen met je kids!!

Dan hier even een foto van het album!



Mijn pagina heb ik gemaakt met het schitterende papier van Studio Light- La Provence...
Ik was nooit een paars fan maar nu!!!

De prachtige swirl is van CraftEmotions en heb ik stukjes geknipt zodat ik her en der een klein deel kon plakken.

 Natuurlijk ook de achterkant  beplakt en het favoriete kraft hartje mag niet ontbreken.
De tag heb ik rustig gehouden met een stukje achtergrond papier en weblint door de opening.

Kijken jullie ook op de andere blogs van het team... In de sidebar vind je de links!!

Een fijne zaterdag allemaal!

Liefs Tiets xx

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx