Tuesday, May 17, 2016

Gast designer bij Crealies!

Annelies vroeg me een tijdje geleden of ik eens gast designer wilde zijn voor het Crealies blog en dat vind ik natuurlijk geweldig!!!
ik mocht zelf kiezen waar ik mee wilde werken en toen ik dit geweldige koffertje zag , was de keus snel gemaakt!

Ik heb de mal  uit kraft cardstock gesneden en volgens het filmpje op youtube ( http://crealies.blogspot.nl/2016/03/youtube-crealies-create-box-no-7.html )
 verder in elkaar gezet. Ik wilde hem wel open kunnen doen om er nog iets in te stoppen.


 Ik heb gekozen voor een stoere vakantie koffer!
Het Mix en Match blokje travel van Studio Light lag er nog en dat was perfect voor dit koffertje.
Op d voorkant   heb ik koffers geplakt in 3d . Aan het hengsel heb ik 2 labels met touw vast gestrikt en op die labels postmerken gestempeld (Marianne Design)
Ik heb 2 riempjes uit cardstock gesneden en die aan de voorkant mee ingeplakt en zo naar achteren gevouwen en daar met de gespjes vast gezet.
Aan 1 van de gespjes heb ik een label gehangen en daar met alfabetstickers het woord travel op geplakt.

Je kunt het koffertje ook definitief dichtplakken maar dat vond ik zonde, dus heb ervoor gekozen om hem zo te maken dat hij open kan.
Je kunt er natuurlijk wat lekkers in stoppen maar ik vond het leuk om er van labels een mini boekje in te doen. Had nog zoveel papier uit het blokje over!




De 4 labels heb ik aan een ring gehangen  en ik vond nog een 'oude' munt en die heb ik met kreukellint aan de ring vast gestrikt.

En zo in zijn geheel past hij prima in de koffer!
Super leuk om kado te doen aan iemand die met vakantie gaat!


Annelies bedankt dat ik dit heb mogen doen, Vond het geweldig leuk!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit leuke koffertje!


1 comment:

  1. Zo dat is nog eens een prachtige creatie, super.
    GROETJES ADA

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx