Friday, July 8, 2016

Diorama La Provence


Ik moest nog steeds met het andere diorama blok aan de slag en dat heb ik afgelopen week gedaan..
La Provence blijft zo;n mooie lijn en ben dan ook blij dat dit blok met deze is gemaakt.
Ik heb eerst alles uitgedrukt uit het blok en daarna de kleine stukjes eraf ge schuurt met een schuurblokje en toen met inkt bewerkt.
De kaart in elkaar zetten is heel gemakkelijk en staat duidelijk beschreven op het blok zelf.
Natuurlijk heb ik nog wat extra toegevoegd zodat het echt je eigen ding word.
Op de vlaggetjes lijn heb ik met de alfabet stickers SUN geplakt.  En het paarse weblint heb ik in een strikje in de hoek geplakt met een klein wit strikje erboven op.
Het harkje en gietertje komen uit een doosje met chipboard van CraftEmotions . In het flesje heb ik ruikertjes uit een lavendel zakje gestopt en ook heb ik dat in het gras geplakt zodat de kaart lekker naar lavendel ruikt. Her en der wat bloemetjes nog geplakt  en uit wat vorige stansvellen nog wat extra plaatjes toegevoegd.
Zo heb je snel en leuk een super gaaf kaartje gemaakt!

 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

Hieronder nog een overzicht van de gebruikte spulletjes als je op de foto klikt kom je in de webshop bij het desbetreffende artikel uit.

 Mini vlaggenlijn kraft, circa 120 stuks, afmeting verschillende 1.5-3 cm Miniflesjes 22 x 11 x 7 mm glas 5 stuks
Weblint 50 mm x 50 meter - Lila Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - wit Diorama Stansblokken La Provence, 12sheets/A4/170grs
Bloemen paars/lila circa 15 mm, 15 stuks 

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx