Thursday, September 22, 2016

Nieuw project in basis set met Frozen Forest van Studio Light

En alweer een nieuwe basis set verkrijgbaar met een nieuw project!! Deze keer heb ik een album bedacht gemaakt van een aantal loonzakjes en labels en het geheel kan dan in een tasje geschoven worden.
Dit project is voor onze Kimya DT dag bedacht en ook de team leden zijn er nu mee bezig!!

Ik ben zo gek van de nieuwe lijn van Studio Light - Frozen Forest dat ik daar mee aan de slag ben gegaan.
Op de voorkant van het tasje zit een bol blister geplakt met daarachter een mooi plaatje en pailletjes.
Ik blijf dat zo leuk vinden in een project!!
Alle gebruikte artikelen van Kimya in dit project zit dus in de basis set en een werkwijze hoe je dit kunt maken!

 Het album kun je uitklappen zodat je 4 pagina's op een rij ziet... en als je het geheel omdraait zie je nog meer.. er zit dus eigenlijk geen voor en achterkant aan dit album.

Rol je het album op dan strik je het vast met het lint.
In de loonzakjes schuif je nog een label die je prima met restjes kunt beplakken !
 De frozen forest lijn is zo super mooi en divers ..voor iedereen zit er wel wat bij wat hij of zij mooi vind!
Ook de achterkant van het tasje een klein beetje gepimpt!

Zoals gewoonlijk heb ik weer veel Kimya artikelen gebruikt dus je pakket zit bommetje vol!
dan kom je in de webwinkel waar je het setje kunt bestellen!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx