Tuesday, February 7, 2017

Nieuwe basis set Kimya!

Femke kreeg regelmatig op beurzen de vraag of ik ook een mini fotoalbum kon bedenken met Kimya artikelen en toevallig was ik in het nieuwe jaar net begonnen met het maken van deze planner.
Maar ik kwam er achter dat hij ook ideaal is als fotoalbum!

 De basis is gemaakt van chipboard dus lekker stevig!

In de binnenkant  heb ik rechts een ring binder geplaatst en daar hangen loonzakjes aan. Deze heb ik aan de bovenkant opgesneden zodat je er ook nog labels in kan schuiven.

 12 loonzakjes  voor mij voor de maanden maar natuurlijk kun je hier prima foto;s op plakken!













Het complete pakket is nu te bestellen bij Kimya en er zit een complete beschrijving bij, maar ook de printables krijg je toegestuurd als je er een planner van wilt maken.

Klik

Ik hoop dat dit een beetje het idee is wat de  mensen bedoelden maar er zal vast later in het jaar weer een ander soort album voorbij komen hoor.





 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx