Wednesday, March 22, 2017

Knotsgekke kaarten dagen!


Ja het schiet al op .. de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch komen er aan..
20,21 en 22 April!!
En ook ik ben er weer bij op de stand van Kimya. Ik heb  een leuke workshop voorbereid en die mogen jullie bij aanmelding bij me komen maken!
Het is 1 project maar je hebt keuze uit 2 thema;s
De eerste is lavendel en gaan we doen met  het stans blok  La vie et belle lavender
en de 2de is baby en is met La vie et belle- Little miracle
Je mag zelf een keuze maken!!
Wil je meedoen? Dat kan op inschrijving!
We hebben de volgende data en tijden beschikbaar:
20 April: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer
21 April: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer
22 April: 11 uur 13 uur en 15 uur, 4 plekjes per keer

Kosten voor de workshop: 9,95 euro
Tijdsduur van de workshop 3 kwartier tot een uur.

De workshop wordt dus door mij gegeven en we maken er weer een gezellig uurtje van elke keer!!
Geef je op via klantenservice@kimya.nl
Ik zie jullie graag op 1 van de workshops!!

Enne vooruit dan maar..voor jullie een sneakie van beide  projecten!

Lavender:

Little Miracle:

 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx