Sunday, September 24, 2017

Project doedag 23 september

 Voor de doedag had ik dit projectje bedacht. Een mini album gemaakt met 2 tasjes met hengsels.
Het papier wat iedereen kreeg was de prachtige lijn van Studio Light-winter forest.
En natuurlijk een pakket vol met Kimya artikelen om er zelf een mooi album van te maken.


Ik heb in de voorkant een blister geplaatst om er een soort schudkaart van te maken met pailletten erin


Het boekje kun je nog met lint aan de zijkant vastknopen.


Met dit papier blijf ik plakken..echt zo heerlijk werken.


Natuurlijk ook wat eigen dingetjes toegevoegd,

Ook heb ik op elke pagina her en der wat pailletten geplakt.. leuk effect!


soms hoef je niet eens veel te plakken want het papier is al zo mooi!
Zelfs dit keer de achterkant een beetje versierd.


En dan natuurlijk alle 5 labels nog met restjes beplakt.

Ik schrijf deze blogpost nog voordat de doedag is geweest dus ik kan nog niks vertellen over hoe het was maar  geloof me met alle voorbereidingen etc weet ik zeker dat het een top dag is geweest!







No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx