Wednesday, March 21, 2018

Scrap OnLine 20 Maart 2018

Gisteravond heb ik weer een Scrap OnLine gedaan en deze keer LIVE.
Ik had ooit eens een leuk projectje gezien gemaakt van wc rolletjes en dat wilde ik ook eens uitvogelen.
En samen met de leden dus aan de slag gegaan. Aan de hand van hints en wat ik voor deed konden ze allemaal mee doen.
Hier de benodigdheden voor de wc rol workshop. Je kunt alvast alles zoeken en voorsnijden.
6 dezelfde wc rollen
cardstock
Chipboard(dik karton bijvoorbeeld van schoenendoos of achterkant schrijfblok)
Vouwbeen
Rilpen
Design papier

Maten Cardstock
Cardstock A
2 keer 12 x 23 cm

Cardstock B
6(binnenmaat wc rol) x 4,5cm

Cardstock C
6(binnenmaat wc rol platgevouwen) x 5,7cm
Cardstock D
6(binnenmaat wc rol platgevouwen) x 7cm
Cardstock E
7 x 10cm

Cardstock F
8 x 15cm

Cardstock G
8 x 22 cm

Cardstock H
8 x15cm
Cardstock of Design papier I (i)
7 x 12cm

Cardstock of design papier J 
7 x 22,5cm

Maten Chipboard
Chipboard 1
2 keer 7,5 x 12,5cm
Chipboard 2
2 keer 7,5 x 4,5cm
Chipboard 3
1 keer 7,5 x 5,5cm
Dit is mijn voorbeeld.



















Als je dit project nu ook wilt maken.. word dan lid van mijn facebook groep
Tiets" Creatieve Wereld!

KLIK HIER



2 comments:

  1. wat heb je dat super gemaakt ! top hoor, al die fijne en kleine details, geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  2. Wat prachtig weer en de kleurencombinatie is ook zo mooi!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx