Tuesday, May 22, 2018

Ijsstokjes fotolijstje


Ik had laatst een leuk idee gezien  ergens op het internet en vond dat zo leuk dat ik er zelf mee aan de slag ben gegaan en met eigen aanpassingen er dit van gemaakt heb.
Een fotolijstje gemaakt van ijs stokjes.
En in mijn favoriete thema- Maritiem.
Ik heb er van alles op geplakt en bij gedaan en staat zo leuk!
We hebben bij Kimya zoveel  leuke artikelen die je hierbij kunt gebruiken!

Ik heb er tevens een filmpje van gemaakt, over hoe je dit zelf kunt maken.
Klik op onderstaande Youtube logo dan kom je meteen bij het filmpje.



Ook gaan we hier basis setjes van maken, zodat je er snel mee aan de slag kunt!







No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx