Thursday, June 14, 2018

Kralen album

Een aantal jaar geleden heb ik dit album al eens gemaakt alleen dan in winterse sferen..
Het werd tijd dat ik dat eens in een nieuw jasje ging stoppen dus vandaar dat hij er weer is!
Dit keer in ook een favoriet thema...maritiem. Het papier is Sun Kissed van Graphic 45

De voorkant is gemaakt met een bolblister zodat ik er een schudkaart van kon maken.. Pailletjes erin, zeepaardje en wat gaas en klaar!
Ook diverse mallen van Oa Marianne Design en Joy Crafts zijn in het album verwerkt.

 in het linten en accessoires setje bijpassend bij het papier zat ook ene schildpad bedeltje en hoe toepasselijk met dit papier waar dat beestje ook in voorbij komt.


 Overal heb ik extra flapjes gemaakt en zakjes en labels verwerkt





 Niet alles is beplakt omdat ik er nog foto;s in wil plakken.






 Hier zie je duidelijk dat er kralen  tussen de pagina;s verwerkt zijn en deze zijn ruim 1 cm doorsnee dus ik kan lekker volplakken!






Ook is de basis van dit album te bestellen en dan zelf lekker mee aan de slag te gaan.
KLIK HIER
Let op er is maar een beperkte oplage!


No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx