Sunday, November 18, 2018

Clubdag 17 Nov 2018!

Ik ben de tel zo langzamerhand kwijt hoor...geen idee de hoeveelste clubdag dit is.Maar in ieder geval hebben we denk ik weer een geweldig leuk project voor iedereen!
De basis is een kant en klaar koffertje en erin zit een album verwerkt.
Het papier waar we deze keer voor gekozen hebben is echt op en top kerst..
Mintay - Christmas Stories!
De sponsoring is weer super top  van Kimya Verpakkingen en daar ben ik zo blij mee!

























Ik schrijf deze blogpost een dag voor de clubdag dus kan nog niet vertellen hoe het was, maar ik denk net als alles andere jaren..een dag met een dikke gouden rand!

Ook kon ik degene die er waren een goodiebag meegeven, hiervoor hebben de volgende  winkeliers aan meegewerkt.

Kimya Verpakkingen
CreaTotaal
Syta van Gelderen
Dutch Doobadoo
Joy! Crafts
Leanne Creatief
Marianne Design
Studio Light.

Bedankt daarvoor!!



1 comment:

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx