Tuesday, December 18, 2018

Kimya's Bloghop!

Vandaag begint de 2de kerst bloghop van Kimya. Team 1 is al geweest en nu is team 2 aan de beurt met als thema December Daily.
Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog .
Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op het Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket! 

Als je goed gehopt hebt, heb je net bij

 Martine 

gezien wat voor moois zij gemaakt heeft!

Ik heb deze 31 tussie mussies gemaakt van de snoep puntzakjes van Kimya.
Deze heb ik eerst kleiner gemaakt toen in een punt gevouwen en met design papier van Studio Light Frozen Forest beplakt.
Daarna begon het leuke werk, nl de zakjes vullen met van alles en de nummers erop!
Het was echt een hele klus. En toen kwam het probleem hoe en waar hang ik ze op voor de foto.
Ik had een houten boom gekocht maar helaas veeel te klein, en toen kwam Karel op het idee om het tegen de schouw  te hangen.
Ook meteen wat verlichting erdoorheen gestrikt dus een mooie kerst versiering dit jaar!


Ik heb de zakjes eerst gevuld met tilantia, en daarop een denneappel, rode besjes,
kleine kaarsjes die ik met stukjes kerst muziek papier  eromheen heb gevouwen, een takje een ster, en stukjes tak van een kunst kerstboom.

 In het midden heb ik een kraft ster geplakt met stukje organza lint gestrikt en daar de nummers op geplakt.

En onderaan ook een gezellig kerst toefje!


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vergeet niet om hier een reactie achter te laten want dan pas maak je kans op het Kimya pakket.
Nu mag je weer terug naar het

om daar te vertellen wat je van onze hop vond!
De bloghop duurt tot en met 20 december.


35 comments:

  1. Wat een leuke slinger zo ! Gezellige versiering om te onthouden. En zo mooi gemaakt ! Prachtig ! Groetjes, Marjo

    ReplyDelete
  2. Wat lieffff, echt supermooi

    Liefs Martha

    ReplyDelete
  3. Wat een gaaf en origineel idee.
    En gelijk een schitterende kerstversiering in huis.

    ReplyDelete
  4. Wat een werk weer Tiets, maar zò gaaf!

    ReplyDelete
  5. Lieve Tiets,

    dat vind ik een super gave kerstversiering, voor de daily december!!
    heel sfeervol!!
    mijn mond viel wel even open, maar ondertussen weer dicht, hihihi

    Groetjes

    Tiets

    ReplyDelete
  6. Wauw, dat is nog eens een daily, wat is dit mooi gemaakt, dank je wel voor de nieuwe inspiratie, heb hem opgeslagen voor volgend jaar :)

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke tussie mussies Tiets (heb er nog nooit van gehoord hihi)
    Maar super leuk je puntzakjes ?hangt heel gezellig zo !

    Groetjes Sandra.

    ReplyDelete
  8. Ohhhhh wat een geweldige daily, ongelooflijk hoe je het iedere keer weer verzint. GEWELDIG!!

    ReplyDelete
  9. En "last but not least" Tiets. Wat een prachtige daily heb je gemaakt.(Wat een werk zal het ook zijn geweest. Schitterend.

    ReplyDelete
  10. Wauw wat een werk zeg! Jullie hebben echt allemaal flink werk gehad aan deze opdracht. Super gaaf, en ook heel mooi als kerstdecoratie aan je schouw!

    Groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  11. Jeetje Tiets,net als ik denk,haar inspiratie is op,verbaas je mij weer,rinduit geweldig GAAF!!!

    ReplyDelete
  12. Lieve Tiets...wat een creatieve uitspatting is deze creatie- wat ontzettend mooiiiiiiii….Soms schieten er woorden te kort als ik zie wat jullie allen gemaakt hebben van de Kimya artikelen! Ga zo door lieve meiskes jullie zijn een goed team...xxx

    ReplyDelete
  13. wat leuk al die puntzakjes en staat ook erg mooi aan je schouw erg gezellig en heel mooi gemaakt wat een werk dat wel weer je ben er maar druk mee geweest maar wat het geworden is mag er zijn wens je mooi dagen

    ReplyDelete
  14. Prachtig Tiets!!
    jullie hebben een heel werk gemaakt van deze bloghop, maar wat was het leuk om bij iedereen de mooie creaties te zien!
    Zo ook deze geweldige puntzakken!

    ReplyDelete
  15. En dan kom ik hier en zie alweer een schitterend project! Tiets wat een werk, maar wat is het mooi!
    Prachtige versiering aan je schouw, gezellig en sfeervol! Echt gaaf!

    ReplyDelete
  16. Eigenlijk toch een typisch Tiets project, wat een werk weer en waar laat je het allemaal na de kerst.😀

    ReplyDelete
  17. Super leuk! maar ook leuk om te lezen dat je dan even helemaal een "OEPS hoe zet ik dat op de foto" momentje had :-)

    ReplyDelete
  18. Super leuk en vrolijke slinger,geweldig!

    ReplyDelete
  19. Tiets, wat mooi gemaakt en wat een leuk idee. Dank je wel, jullie allemaal eigenlijk, voor heel veel inspiratie weer. Volgend jaar heb ik vast een unieke adventskalender

    ReplyDelete
  20. Wat een gezelligheid al die puntzakken!!

    ReplyDelete
  21. Origineel idee! En wat een goed idee om het aan de schouw te hangen, een variant op de kerstsok ;). Staat heel gezellig!

    ReplyDelete
  22. Dat is leuk! Staat erg mooi. Ik ga hem onthouden voor volgend jaar langs mijn schoorsteen in m'n nieuwe huis!

    ReplyDelete
  23. Geweldig hoe kom je toch op deze ideetjes super als dit in je kamer hangt voor kerst. Ikzelf gaat dit zeker onthouden zo mooi
    Mooie dagen toegewenst alvast xxx

    ReplyDelete
  24. Tiets, je hebt jezelf overtroffen! Wat is het weer prachtig zeg, en ook heel leuk met de lichtjes erbij!

    ReplyDelete
  25. Echt weer super gemaakt! Heel erg leuk en hoe verzin je het allemaal. Top!

    ReplyDelete
  26. Deze vind ik heel grappig erg mooi.

    ReplyDelete
  27. Wat een engelen geduld moet je hebben gehad om deze te maken, ze zijn dan ook prachtig geworden.
    dank je wel voor het delen.

    gr Carina

    ReplyDelete
  28. Hoi Tiets,
    wat een leuk origineel idee om deze zakjes te gebruiken. Dit idee ga ik zeker opslaan en ook eens uitvoeren. Dit kan ook als het geen advent/december is.
    Ik wens jouw en gezin fijne feestdagen en alvast alle goeds voor 2019. Hopelijk wordt de pijn minder.
    Groetjes, Yvonne

    ReplyDelete
  29. Aaaaaaaaaah,.....geen woorden voor. Wat mooi!
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  30. Wat een gaaf idee om.met die zakjes te werken. Is iets waar je zelf niet op komt

    ReplyDelete
  31. Een reactie: ik ben verliefd! Zo mooi.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx