Tuesday, March 12, 2019

Oepssss!!

Ik vergeet steeds mijn nieuwste creatie's ook hier te posten dus ga nu even wat achterstallige dingen wegwerken hoor!

Voor de beurs in Den Bosch had ik ook dit klembord gemaakt. 






En ook dit wardrobe van scrapiniec kon ik nog maken voor de beurs..



 Ook hebben we nog een babyshower gehad voor onze dochter en daar had ik een doosje voor gepimpt met sokjes erin.




Toen werd onze kleinzoon geboren en heb ijk nog een klembord gemaakt alleen deze met smalle latjes eerst beplakt en daar gepimpt.

En hier is dan Shane Lennon, geboren op 8 maart!


Ook de tag actie op onzew facebookgroep van Kimya gaat gewoon door en dit zijn ze voor Januari t/m Maart.







Nou volgens mij ben ik weer helemaal bij..sorry dat het even zo moest, zal proberen alles weer netjes bij te houden!








1 comment:

  1. Waanzinnig mooi allemaal Tiets!!!
    Proficiat met je kleinzoon

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx