Tuesday, June 23, 2009

An Award!

This award I've got from Janny! She makes beautifull kreations and it means a lot to me to get this from her! Thank you so much!

Here are the rules for this one..
1.Accept the award, post it on your blog together with the names of the person who has granted to you and his or her link.
2.Pass the award on to 15 other blogs that you've newly discovered.
3. Remember to contact (post) the bloggers to let them know they have been chosen for this award. Have fun...

But there are so many blogger I want to give this award to, so everyone who visit my blog, may take it! You are all the best and many thanks for leaving all those loving commends on my blog!
Have a nice day everyone!

Deze award kreeg ik van Janny, en dat betekend erg veel voor me! Nu mag ik hem doorgeven aan 15 andere bloggers maar er zijn zoveel mooie en prachtige inspirerende blogs dat ik geen keuze kan maken en dus iedereen die mijn blog bezoekt hem kan meenemen!

Ook wil ik iedereen nog even bedanken voor alle reactie's gisteren.... werkelijk geweldig zoals jullie hebben gereageerd. Doet een mens goed! bedankt!
Een fijne dag allemaal, ik mag zo eerst werken.

Hugs Tiets xx



2 comments:

  1. joyce.van.hoeijGefeliciteerd Tiets met de award !
    Groetjes Joyce

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je award, en zie je wel er zijn genoeg mensen die je wel waarderen.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx