Monday, March 28, 2011

S(crap) O(nline)L(ine) 100!

Last week I did the 100 SOL (Scrap On Line) on my club and ofcourse it had to be a special one.. So I came up with this idea and everyone loved it.. Before the Sol day, I send everyone the details of alle the pieces of papers and what the need and the evening When the SOL started I gave every 5 minutes a hint that they have to follow.... and look after 20 hints what everyone made of it.. It is a great succes on my club, so hopefully the 200 of it will be this year!

I;ve used Teresa Collins papers..Timeless- black, white and pink..just love this combination! You can click on the pictures to see a larger view!


Vorige week heb ik op mijn club de 100ste SOL gedaan.. Jeetje de 100ste alweer! het is zo'n succes dat ja ik dan zelf de 100ste moet doen natuurlijk. Kon niet met een simpelkaartje aankomen dus heb ik dit bedacht. Een paar dagen van te voren geef ik alle maten van elk papiertje door en wat ze nog meer klaar moet leggen.. de avond van de SOL geef ik dan om de 5 minuten een hint die ze moeten volgen en na 20 hints komen dan de mooiste creaties tevoorschijn. Ik heb hier het prachtige nieuwe papier van Teresa Collins gebruikt-Timeless Zwart, wit en rose!

Ik wil iedereen even bedanken die regelmatig op mijn blog komt kijken en een reatie geeft, zelf heb ik maar weinig tijd momenteel om overal te reageren en daarom waardeer ik enorm dat jullie bij mij blijven komen!

have a nice day and thanks so much for all the commends!
Hugs Tiets xx

31 comments:

  1. Werkelijk schitterend! Heel sfeervol en zo leuk dat er verschillende delen zijn! Heerlijk om naar te kijken met alle prachtige versieringen...
    Het was zo leuk om mee te doen en ik ga die van mij vanavond proberen af te maken.

    Liefs, Loes

    ReplyDelete
  2. woow wat is het toch mooi ! Liefs Joyce

    ReplyDelete
  3. Wow wow wow!! What a fantastic work
    with so many details. You did such
    a great job on it: Wonderful!!
    LG
    Marion

    ReplyDelete
  4. Woooow echt schitterend.

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  5. Onwijs gaaf !!!!! Het is echt een schitterende creatie !!!

    liefs Astrid xxx

    ReplyDelete
  6. geweldig wat mooi,
    mooie kleurencombinatie en zoveel mooie kleine details,
    echt suuuuuuuuuuuuuuuuper.

    groetjes anneke

    ReplyDelete
  7. Wow Tiets, dat ziet er méér dan super uit!!
    Schitterende creatie is het geworden!

    Groetjes, Agnes

    ReplyDelete
  8. hoi meis
    jammer dat ik niet mee kon doen met je 100ste sol
    ik denk dat astrid je wel op de hoogte heb gehouden!
    het is een super creatie geworden meis
    gefeliciteerd met je 100ste sol
    ik hoop het ooit nog eens te maken
    liefs angelique

    ReplyDelete
  9. Helemaal te gek en dan kunnen ze het op afstand ook nog volgen nou dan zeg ik tegen jou en de deelneemsters CHAPEAU want dit is voor mij absoluut een brug te ver, helaas snik snik!!!!!!

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  10. Supers werk Tiets wat een prachtige verrassende details echt heel leuk om naar te kijken een prachtig werkstuk Tiets !!!

    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  11. helaas had ik geen tijd om met de sol mee te doen.
    maar als ik het resultaat nu zo zie heb vind ik het wel jammer dat ik niet mee kon doen. hij is erg mooi geworden.
    groetjes ingrid

    ReplyDelete
  12. Wowwww, schitterend Tiets!!
    Het is dat ik niet zo'n scrapper ben, maar anders deed ik vast elke keer mee, want de resultaten zijn altijd prachtig!!

    ReplyDelete
  13. ja dat is vast een hele leuke sol geweest Tiets als ik het nu zie, en een mooie creatie van heel mooi papier.
    gr sandra

    ReplyDelete
  14. hij komt op mijn todo lijstje...maar of ie zo sodeknetters gaaf wordt als de jouwe betwijfel ik, daar kan niemand toch aan tippen ? Knuf Marion

    ReplyDelete
  15. Wat wat is dit prachtig gemaakt! Schitterend!! Zoveel mooie details!
    groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  16. SCHITTEREND!!!!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  17. Wooooooooooooooow this is stunning!!

    ReplyDelete
  18. Gefeliciteerd met je 100ste SOL Tiets! Je creatie is echt schitterend!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  19. Wat heb je dit leuk gemaakt echt kunst, harstikke gaaf.
    Groetjes Hellen

    ReplyDelete
  20. Wow Stunning. This is gorgeous Tiets, so pretty!
    Clairexx

    ReplyDelete
  21. Hoi Tiets,
    Super mooie SOL is het geworden zeg! Een prachtige creatie en dat papier is onwijs gaaf! Lieve groetjes, Caroline

    ReplyDelete
  22. This is fantastic sweetie, a gorgeous design, big hugs pops x

    ReplyDelete
  23. Hello Tiets - I love youer new blog background - the birds are gorgeous! Very Springlike! Mary G x

    ReplyDelete
  24. wauw Tiets wat prachtig. Christa had ook meegedaan met de sol en ik heb de kaart (alhowel meer t boekje) voor mn verjaardag gekregen van haar. Het heeft n ere plekje hoor hier in mn hokkie echt super mooi.
    Ik heb trouwens net gelijk even allebei de berichten aangepast van het labelkaartje. Ik heb er echt niet aan gedacht om erbij te zetten dat het van jou workshop was. Maar ben blij dat je me je reactie stuurde dus heb t gelijk aangepast. Zo zie je maar dat ik het modelletje nog steeds gebruik ;)
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  25. He Tiets, je blog gevonden ;) en prachtige projectjes bewonderd !
    Heel mooi
    groetjes
    Angelica(atje)

    ReplyDelete
  26. dank jullie wel allemaal voor de lieve reactie;s hoor!!!
    Liefs Tiets

    ReplyDelete
  27. Tiets THIS IS BEYOND BEAUTIFUL!!!!
    hugs, Janiel

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx