Tuesday, May 17, 2011

Sugar Nellie...Girl's Party!

When I saw these 2 manga stamps I knew I had to make something for my niece. It is almost her birthday and she wants to give a girl's party!! I've used Dress Up Games and Mirror Mirror.. Just so cool for girls who become 12 years old!


The purse I've made earlier for a clubday, but my niece loved the idea!!

Did you seee the new Simply Sassy stamps set 7??!! Whohoooo they are just soooo fabulous!!
At the Simply Sassy blog you can see what the DT members made with them!







Ik heb weer 2 stempels van Sugar Nellie ingekleurd en verwerkt..deze keer als uitnodiging voor een feestje! Deze stempels vond ik daar zo geschikt voor..het zijn dressed Up Games en Mirror Mirror.. leuk om zo weg te geven aan de meiden die je voor je verjaardags feestje( slaapfeestje??) wilt vragen...


En hebben jullie de nieuwe Simply Sassy stempels serie 7 al gezien??OOO ze zijn weer geweldiggg vind ik!



Nu weer verder met mijn workshop boekje..Heb afgelopen zaterdag een workshop gedaan bij Simpel-Scrappen... met het prachtige timep pieces papier van bobunny. Het wordt een boekje met foto's van mijn vader. Volgende maand is het 4 jaar geleden dat hij is overleden en met dit boekje te maken, hoop ik dat ik een nare periode achter me kan laten. Als het af is, zal ik het laten zien.

Have a nice day,


Hugs Tiets xx

27 comments:

  1. Wat een schitterend tasje heb je gemaakt! Heel mooi van kleur en met een geweldige uitnodiging in de vorm van een tag.
    Ben benieuwd naar je boekje... ik weet zeker dat dat prachtig wordt.

    Liefs, Loes

    ReplyDelete
  2. hoi tiets een schitterend boek meis ook het papier van Bo bunny is er zo perfect voor ook de stenmpels zijn erg gaaf

    idd Tiets je moet het afsluiten bij mij is het nu twee jaar geleden het is en blijft moeilijk om een dierbare te verliezen
    maar wij leven !!! en moeten verder !

    Liefs Cora

    ReplyDelete
  3. Hoi Tiets,
    Je tasje is prachtig geworden.
    en echt stempels voor meiden op deze leeftijd.
    Super gedaan!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wat super leuk voor een jonge meid, dat gaat beslist in de smaak vallen!!
    Sterkte Tiets, bij mij allebei al heel lang niet meer in leven maar er zijn van die momenten ............echt over gaat het missen nooit maar gelukkig hebben we herinneringen en die pakt niemand ons af!

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  5. wat heb je dit weer schitterend gemaakt met mooie stempels dit moet toch in de smaak vallen
    Groetjes en sterkte Tineke

    ReplyDelete
  6. Just perfect Tiets, love the bag. x

    ReplyDelete
  7. Wow Tiets, ook dit ziet er weer prachtig uit!!!!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  8. Prachtig mooi van kleur
    Groetjes

    ReplyDelete
  9. Wat prachtig Tiets !
    Ik heb me voor mijn kaartje van morgen gebaseert op iets wat jij eerder deze week toonde !
    Liefs
    Margo

    ReplyDelete
  10. Hoi Tiets
    ``````````
    Wat heb je dit schitterend gedaan.
    Echt super.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  11. leuk tasje hoor tiets ziet er goed uit.
    Gr sandra

    ReplyDelete
  12. leuk! ik vind je tasje heel erg leuk!

    ReplyDelete
  13. wow Tiets, wat een feessie weer voor mijn oogjes ! prachtige stempels in een nog mooier jasje gemaakt ! chapeau hoor ! Liefs en dikke knuf, Marion

    ReplyDelete
  14. hihihi, geweldig weer joh. En zeg maar wanneer het feestje is, hoor. Ben ook nog wel voor een slaapfeestje te porren, hihihihi

    Ennuhh....gaaf tasje erbij.

    XOXO Angela

    ReplyDelete
  15. Totally gorgeous Tiets, love your work
    Clairexx

    ReplyDelete
  16. Hey Tiets,
    hele leuke stempeltjes, en mooie kaartjes heb je er ook mee gemaakt. Heel veel succes bij het maken van het boekje, een mooie afsluiting van een slechte periode...
    Groetjes Roelie

    ReplyDelete
  17. Een heel leuk en prachtig tasje met een mooie labelkaartje! De stempels zijn super leuk. Ik hoop dat je met het boekje van je vader je helpt bij het verlies en ik ben er natuurlijk heel benieuwd naar.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  18. Beautiful tag, Tiets, absolutely gorgeous purse! Love the combination! Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  19. Wat mooi dat tasje!!!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  20. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just wondering if you get a lot
    of spam feedback? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can
    advise? I get so much lately it's driving me insane so any help is very much appreciated.

    Feel free to surf to my webpage Jackpot 6000

    ReplyDelete
  21. Havе уou еver cоnsіderеd about
    including a little bit mοre than just yοur articlеs?
    I meаn, whаt yοu sаy is
    іmportant and аll. Hоwever іmаgine іf you аdԁed somе greаt pictures or vіdeos to give your posts moгe, "pop"!

    Yоuг cоntеnt is exсellent but ωіth
    images and clіps, this website соuld unԁenіаbly be one
    of the very beѕt in its nichе. Аwesome blog!


    my blog: free reverse phone number search

    ReplyDelete
  22. Informative article, eхactly what Ι nеeded.



    my weblog: phone

    ReplyDelete
  23. Ηi there, Ӏ want to ѕubscribе fоr
    this blog to obtain latest updates, theгefore ωhere can i do
    it рlease help out.

    my web pаge ... nosejob

    ReplyDelete
  24. Ahaa, its fastidious conversation concerning this piece of
    writing here at this website, I have read all that, so now me also commenting at this place.



    Take a look at my web-site :: jackpot 6000 *www.youtube.com*

    ReplyDelete
  25. Hοwdy! Thiѕ is my first viѕit to уour blog!
    We are a collectіon οf volunteers and ѕtarting a neω іnitiative in
    a сommunity in the same nіche. Yоur blog ρrovided uѕ uѕеful informatiοn to woгκ on.
    You have done a оutstandіng ϳob!


    Feel free to visit my homepage: näsplastik

    ReplyDelete
  26. I like what you guys are up too. This kind of
    clever work and coverage! Keep up the amazing works guys
    I've added you guys to my personal blogroll.

    Also visit my web site; Jackpot 6000 free (http://beanearthling.com/)

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx