Monday, June 11, 2012

Gemis...


Vandaag is het "alweer" 5 jaar geleden dat je na een kort maar zeer zwaar ziekbed, ons moest verlaten. Je hebt zo gevochten en je wilde ons niet alleen laten.. Dit gevecht kon je niet winnen. Nu na 5 jaar mis ik je nog elke dag, maar het besef dat je daar boven geen pijn meer hebt, maakt het draaglijk. Maar wat zou ik je graag nog even willen vast houden en je nog van alles willen vertellen.

******
5 years ago you had to leave us , the fight against cancer you couldn't win. I mis you so every day, but knowing you don't have pain anymore makes it bearable.
Liefs Tiets xx

26 comments:

  1. Tjonge, aan de ene kant vliegt de tijd en aan de andere kant herinner je het je vast nog als de dag van gisteren! Wij zijn precies 1 week later (18 juni 2007) onze oudste zoon Wilfred verloren door een ongeval, ik begrijp je gevoelens...sterkte vandaag meid! Groetjes, Jeanet

    ReplyDelete
  2. sterkte vandaag!
    Groetjes Chantal

    ReplyDelete
  3. sterkte vandaag Tiets!

    Gr Sandra

    ReplyDelete
  4. tiets veel sterkte vandaag en natuurlijk op alle "moeilijke"momenten waarbij het gemis weer extra sterk is

    gr patricia

    ReplyDelete
  5. Heel veel sterkte vandaag Tiets, en wat vliegt de tijd voorbij.
    Mijn vader is 6 jaar geleden overleden, en inderdaad het lijkt net de dag van gisteren.
    Liefs Joke

    ReplyDelete
  6. Sterkte vandaag Tiets!

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  7. Heel veel sterkte vandaag
    Groetjes Margeet

    ReplyDelete
  8. Heel veel sterkte vandaag meis, dit zijn altijd ontzettend moeilijke dagen, het gemis zal er altijd zijn :(

    liefs Assie ♥♥

    ReplyDelete
  9. Veel sterkte gewenst vandaag...

    Het gemis is er altijd (spreek uit eigen ervaring) en zal ook nooit overgaan. Maar op deze dagen is de pijn het verdriet veel heftiger...

    Dikke knuf!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  10. Ja Tiets
    Deijd gaat snel.Ik ken dat.
    ik mis ze nu al saampjes.
    Mijn vader nu 7 jaar en mijn moeder nu 2 jaar en ja je wil ze nog zoveel vragen .en nog in zoveel dingen laten mee delen.
    maar hopelijk zitten ze nu saampjes aan de luch en aan de koffie zodat ze elkaar weer hebben naar een tijdje van gemis.
    wens jouw sterkte en echt het komt goed hoor
    gr Gonny

    ReplyDelete
  11. Inderdaad, konden we iedereen die overleden is maar even weer vasthouden.
    Al was het maar heel even.....en dan zeggen dat we onzettend van ze houden....en nooit zullen vergeten.
    XXX G

    ReplyDelete
  12. Sterkte vandaag, het blijft een moeilijke dag, maar het slijt op den duur door mooie herinneringen. Groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  13. Heel veel sterkte Tiets!
    Liefs, Mienokje

    ReplyDelete
  14. Heel veel sterke Tiets.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  15. Sterkte vandaag hoor Tiets
    gr sandra

    ReplyDelete
  16. sterkte vandaag
    zo mis ik mijn opa, mijn maatje, nog elke dag

    ReplyDelete
  17. Sterkte Tiets!!! Mijn vader is inmiddels al bijna 12 jaar terug overleden... wat gaat de tijd toch snel...

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  18. Heel veel sterkte Tiets. Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  19. hoi Tiets,
    mijn schoonmoeder zei een paar jaar na het overlijden van mijn schoonvader: de pijn wordt minder, het gemis groter.
    Sterkte voor nu en steeds!

    GerJanne

    ReplyDelete
  20. Veel sterkte Tiets, hij ziet eruit als een lieve man!
    grt, Corina

    ReplyDelete
  21. Lieve Tiets, een dierbare verliezen geeft een herinnering en ook gemis, sterkte en liefs Jetty xxx

    ReplyDelete
  22. Hai Tiets,

    Leef met je mee, dat wist je al he...alweer 5 jaar tis ongelooflijk net als het gemis van je vader.

    Blijft een schitterende foto, kreeg gelijk een grijns om mijn eigen mond.

    Wees maar trots op hem en bij geen gemis...is er iets flink mis, ja toch...dus je doet het goed ;o)

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    ReplyDelete
  23. Heel veel sterkte Tiets.
    Is dat alweer 5jaar,meis wat gaat de tijd toch hard.

    Sterkte hoor,liefs Riet.

    ReplyDelete
  24. Veel sterkte Tiets ik weet ook wat het is mijne man is op 22 april ook overleden hij was maar amper 52 jaar en ik mis hem ook kei hard groetjes Rosita

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx