Friday, February 22, 2013

Design Team lid van Kimya!



Even een leuk nieuwtje... Ik vertelde jullie nog niet zo lang geleden al dat ik voor Kimya voorbeelden mocht gaan maken, en nu is er dan ook een officieel Design team die op het Kimyablog regelmatig  creaties zal laten zien met spulletjes van Kimya. Ook ik mag deelnemen in dit team en ben daar natuurlijk super trots op!
Ik ben al druk bezig met dingen maken die ik binnenkort  mee kan nemen als we met de Noor meiden er een dagje naar toe gaan. Je kunt je voorstellen dat ik daar heel veel zin in heb.
Als je mijn blog af struint zul je al heel veel dingen tegen komen die gemaakt zijn van loonzakjes, of paperbags, of met de geweldige tags die er heel veel maten zijn. Ook al diverse clubdag projecten zijn gemaakt met spulletjes  bij Kimya vandaan!
Ga eens een kijkje nemen in de webwinkel want het is echt de moeite waard. Ook lint, kant, leuke doosjes om te pimpen, enveloppen ,,,gewoon teveel om op te noemen!!

Ik zal morgen hier iets nieuws laten zien gemaakt met 2 paperbags..Dus blijf in de buurt.
Ik wens iedereen een fijne vrijdagavond toe en tot morgen!

Liefs Tiets xx

3 comments:

  1. Ontzettend leuk, joh. Veel plezier

    XOXO Angela

    ReplyDelete
  2. Ben heel benieuwd wat je morgen gaat plaatsen, het kan niet anders dan leuk zijn.
    Gefeliciteerd dat je ook bij de groep hoort suc6
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  3. Wat leuk Tiets! Gefeliciteerd! Dat is aan jou wel besteed al die paperbags en tags enzo, daar weet jij wel raad mee ;-) Weet zeker dat je er weer prachtige dingen mee gaat maken en daar wordt ik ook weer blij van :-)
    Veel plezier!
    Hugs Ing

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx