Tuesday, April 2, 2013

X-Mas


Ik hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft gehad, en tja sorry maar ik ga door met kerst!Op mijn club heb ik een kerstaktie enne ahum loop iets achter dus tja maar even wat dingen combineren. Gelukkig heeft
 Jenine (Hobbyvision) nog prachtige kerstlijnen in de winkel, dus dat was geen probleem.

 Ik heb de stempel Candy Canes ingekleurd met faber castell potloden en dat was met dit haar 
best een uitdaing..maar ik zelf ben tevreden over het resultaat.
Het papier is van Teresa Collins- Christmas Cottage. Echt kerstkleurtjes en tja dan lukt een kaartje in elkaar zetten ook wel gemakkelijk!
Bovenaan de kaart zie je de doily 2  met daarop de nieuwste stempel sheet bingokaart
dat word echt een topper... ik ben super blij dat die nu door Noor!Design is uitgebracht met diverse teksten!
Ook heb ik er nog een klein kraft labeltje bij geschoven.
Aan de zijkant heb ik een kraft zakje geschoven met daarin een kraft label. Op het zakje heb ik de hoekmal van Noor geplakt.
Het afdrukje heb ik uitgesneden en een beetje sierlijk in de nieuwe lin en lene mal vierkant geschoven.  Het kale plekje links van het afdrukje kon ik moooi opvullen met een toef rozen.  Rechts van het afdrukje zie je de nieuwste lantaarn uit de garden serie van Noor! Design,. En wat past die leuke grasjes stans er mooi bij die ik aan de onderkant van de lantaarn nog geplakt heb., 
Een klein labeltje aan de bovenkant geknoopt met plak letters van  fundamentals.
De postzegels zijn van Magnolia.

Hier nog even een close-up van het ingekleurde afdrukje:

Haar- 103,280,179,183,175
Zak- 178,177
Jurk(grijs)- 231,232
Jurk(rood)- 219,217
Huid- 132,189,191

Ik hoop dat jullie zo weer zin krijgen om alvast met kerstkaartjes te beginnen, dan heb je geen stress aan het einde van het jaar.
Een fijne dag allemaal!
Liefs Tiets xx

8 comments:

  1. Wauuwww een gave creatie!

    Gr Antoinette

    ReplyDelete
  2. Wat een super mooi kerstkaartje.
    En prachtig met dat mooie papier.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  3. O Wat is het toch weer een prachtige kaart, je kleurt ook zo fantastisch mooi in.
    liefs Hanny♥

    ReplyDelete
  4. Het is weer een prachtig mooi kaartje Tiets.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  5. Hoi,
    Mooi gedaan, ziet er weer leuk uit.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  6. erg leuk ziet er weer goed uit hoor
    grs sandra

    ReplyDelete
  7. Wat een schitterende kaart en zo mooi bewerkt.
    groetjes janie

    ReplyDelete
  8. You've done it again, Tiets! A magnificent card. Beautiful colouring and stunning, stunning embellishment. Hugs, Lesley

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx