Monday, January 20, 2014

Hobbyvision Challenge 23- Winter.


De nieuwe challenge op ons Hobbyvisionblog  is vandaag weer van start gegaan, en ik mocht deze keer het thema bepalen.. en tja in Januari vond ik thema winter natuurlijk wel erg geschikt, alhoewel het nog weinig winter is hier in ons kikkerlandje.

De basis is een tag 10,5cm bij 17cm gemaakt van kraft papier. Het dessin papier en het plaatje zijn van Maya Design-Vintage Frost.
Bovenop de tag is een kwart deel van de vierkante blauwe mal 6002-0147 geschoven met een lintje erdoor gestrikt.
Aan de zijkant  past zo mooi de nieuwe franse lelie rand 6002/0291. Deze is bewerkt met Snowtex voor een sneeuw effect. Op de tag zelf is oa de ronde doily nr2 6003/1002 gebruikt (een halve) en op het plaatje een hoekje 6002/0262. Wish is natuurlijk een bingo stempeltje 6410/0029  en ook de ronde Happy Holidays tekst 6410/0107  is van Noor! Design.
OOk heb ik diverse doohickey's van magnolia gebruikt. Jenine heeft deze allemaal in de uitverkoop in haar winkel, dus wie weet zit er nog eentje voor je tussen!
Her en der heb ik nog wat plakparels geplakt.
De tag is verder afgewerkt met verbandgaas, kant, lint, touw en bloemetjes uit eigen voorraad.

Neem ook eens een kijkje op ons blog voor nog meer voorbeelden gemaakt door teamleden. En natuurlijk zouden we het geweldig vinden als jullie mee deden deze maand!
Liefs Tiets xx

4 comments:

  1. Wéér zo'n geweldige kaart! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  2. wauw tiets

    super mooi winter tag met prachtige vintage plaatjes en mooie mallen

    gr roelie

    ReplyDelete
  3. Wow wat een bjoetie is dit weer, ik heb mijn gekregen kerstzakje na gemaakt ik hoop dat dit mag....ik heb er een link bij geplaatst naar je blog, vind je het niet leuk dan mag je me dit ook uiteraard vertellen.
    Liefs ghea

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx