Tuesday, February 10, 2015

Winter Wonderland!


Ik heb weer een winters kaartje gemaakt en deze keer in de vorm van een handschoen.

We doen met dit patroon een leuke wedstijd op mijn club en natuurlijk moest ik wel zelf een voorbeeld maken.

Ik heb het winter wonderland papier blokje gebruikt .Alle randjes beinkt met bruine inkt en daarna de distresser eroverheen gehaald. Her en der ook nog wat gesso gesmeerd voor een winter effect.

Het plaatje is van Pion design. Ik heb dit een klein stukje op een restje design papier geplakt en de bovenkant een stukje opgerold.
Natuurlijk horen op een winters kaartje de ijskristallen en de ronde paste mooi om het plaatje heen

De handschoentjes bewerkt met fun flock zodat het net een mooi bontkraagje lijkt en ook de pompoentjes van de muts zo gedaan.
Een grote strik van lint om het bovenste stuk van de handschoen en eronder een sneeuwrand geplakt.  Ik heb de handschoen  zo gemaakt dat er boven in nog een label geschoven kan worden.
Daaraan heb ik nog een label gehangen met een prachtige tekst vind ik zelf en dus kon ik ook een paar 'winterse' vlindertjes bij plakken.

Ik zou zeggen kom gezellig naar de club, word lid en doe mee!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx