Tuesday, April 21, 2015

Scrap layout 2 - Wedding


Deze keer heb ik een liggende layout gemaakt. past ook prima in het album dus dan heb je weer eens een ander model om te scrappen.

Ik kreeg in mijn DT pakket de nieuwe Just Married  auto stans en ja die past perfect bij deze foto van mijn dochter en schoonzoon.  Heb hetzelfde papier gebruikt als het trouw boekje  Kaisercrafts- Betsy couture
Alle scrappies heb ik met bruine inkt bewerkt en daarna met de distresser een randje aan gescheurd.
Ook weer hier op  diverse Noor mallen gebruikt, zoals de nieuwe viewmaster, een border rand  Wedding  en de notebook stans.
Natuurlijk het geheel aangekleed met bloemen en kant.
De ringen had ik bij 't Scrap ateljeetje vandaan en past natuurlijk erg leuk op dit geheel.
Op de printer zelf nog wat tekst en de trouwdatum op kraft papier geprint  en her en der plakparels geplakt.


Dit zijn de artikelen die ik zoals gebruikt heb:


No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx