Friday, May 1, 2015

In the spotlight!- Summer Lovin'

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Summer Lovin"  eens uitlichten.



Zon, zee en strand daar krijg je wel zin in als je deze serie ziet. Een leuke collectie van designpapier, stempels en mallen voor je layout of zomerkaart.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 mei t/m 3 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 



Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:

Noor! Design


Als je dus goed begonnen bent, heb je net gezien wat voor moois

  Joyce 

met deze serie heeft gemaakt.

Ik ben in de ATC kaartjes gedoken en heb er 3  gemaakt met de zomer stansjes!



Ik heb het  papier  uit  blokje 'at the movies' hiervoor gebruikt!


Deze kleuren passen ook mooi bij het zomer thema. Ik heb op alle 3 de atc kaartjes in de hoek een deel van de achtergrond stempel  afgedrukt. Toen nog een restje design papier erop met onderaan een stuk ribbelkarton met touw erom heen.
Onderaan een stuk net geplakt en hele kleine schelpjes erbij gedaan. Uit wat dikker touw heb ik de 8 knoop gemaakt en deze erij gedaan.
Natuurlijk op alle 3 een ander summer lovin'stansje  gebruikt!! ! van de teksten op het sheet heb ik op design papier gestempeld en deze half over het ribbelkarton geplakt.

Komen jullie al een beetje in zomerse sferen??

Vergeet niet een reactie achter te laten om kans te maken op die mooie prijs!

Hop nu door naar

  Corina 

en kijk wat voor gaafs zij gemaakt heeft!

Ik wens jullie veel hop plezier !








26 comments:

  1. Zin in de zomer!! had niet anders verwacht wat een details en dat op een atc! ! Geweldig weer
    Gr miranda

    ReplyDelete
  2. Lekker zomers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  3. Prachtig wat een mooie kleine kaarten superleuk gemaakt met dit papier in deze kleuren lekker zomers. en prachtig mallen heb je gebruikt. Wat leuk dat jullie allemaal wat anders hebben gemaakt. IK hop weer verder Want het is zo leuk om te doen. Groeten Trijntje

    ReplyDelete
  4. Wat zijn ze prachtig Tiets jou ATC!
    Laat de zomer maar komen.
    Echt zomers, met prachtige stansen.
    Fijn weekend
    Groetjes Joukje

    ReplyDelete
  5. Hoi Tiets, wat is dat toch leuk die ATC kaartjes en wat heb je deze prachtig gemaakt. Op je vraag of ik al in zomerse sferen ben beland is mijn antwoord: Ja. Ik vind het allemaal geweldig wat jullie hebben gemaakt. Groetjes Carla.

    ReplyDelete
  6. Ook weer zo super leuk, die ATC's blijven leuk om te maken !!!

    Mieke

    ReplyDelete
  7. wat een super mooie kleuren heb je gebruikt, en het past allemaal zo leuk bij elkaar.
    groetjes rian

    ReplyDelete
  8. great ATC trio, love the summer colours!

    ReplyDelete
  9. Super gedaan en wat past dit papierblok inderdaad ook mooi bij een zomers thema.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  10. very nice ATC cards, looks great

    ReplyDelete
  11. na elke hop komt de zomer dichterbij ik heb er zin in

    ReplyDelete
  12. hoi Tiets,

    even iets anders,
    atc kaarten, met prachtige kleuren en pittige details

    mooi!!!

    gr
    Tine

    ReplyDelete
  13. Ook heel mooi op die ATC kaartjes
    Mooie warme kleuren

    Prachtig

    Groetjes Elly

    ReplyDelete
  14. Hoi Tiets ,
    Nou dat ziet er ook weer erg leuk en zomers uit . Ik geloof ik moet mijn oude hobby ook weer eens oppakken .
    Geweldig die ATC - tjes.
    Ik hop weer eens verder .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    ReplyDelete
  15. erg leuk en vrolijk gedaan zo
    groetjes
    Ria

    ReplyDelete
  16. Je hebt gelijk Tiets, de kleurtjes van dit paperpad past er prima bij! Prachtige ATC'tjes!

    ReplyDelete
  17. als ik deze kaartjes zie, gaat het zo kriebelen, ik heb zin in de zomer en wil graag zulke fleurige kaartjes gaan maken, super gaaf zijn ze
    groeten Geppie

    ReplyDelete
  18. Ach wat schattig zo als altijd! wij smullen altijd van jou kaartjes groetjes van mij

    ReplyDelete
  19. Leuk hoor die zomerse ATC kaartjes

    ReplyDelete
  20. Prachtig hoe verschillend jullie bijdrage aan deze bloghop is!
    Heel erg mooi deze atckaartjes met leuke stansjes en gave knoop met schelpjes.
    Fijne zondag!
    Groetjes Maia

    ReplyDelete
  21. Super leuke kaartjes en het papierblokje past hier perfect bij met die zomerse kleurtjes.

    Groetjes Sylvia

    ReplyDelete
  22. Mooie zomerse kleuren, Tiets. zomer op een klein atc-tje....

    ReplyDelete
  23. mooi denk nu steeds meer aan de zomer
    groetjes henny

    ReplyDelete
  24. Daar wordt je helemaal blij van zeg! Mooie kleuren en kaartjes. Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  25. Wat een leuke vrolijke ATC kaartjes zijn het geworden erg leuk!

    Groet,
    Marieke

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx