Monday, June 15, 2015

FlipFlops!


Voor onze club kreeg ik van Christine Young van de PaperDollsNest! digi's een leuke digi en deze was zo geschikt voor de flipflops dat ik daar mee aan de slag ben gegaan.
Heb ze eerst met gesso bewerkt en toen beplakt met het seashore papier.
De golven uit blauw cardstock gestans 3 keer en met dikke lagen foam tegen elkaar aan geplakt zodat er diepte ontstaat. De digi kon ik er zo mooi tussen plaatsen en lijkt het net of ze al surfend uit de golven omhoog komt.
Ook het dutchdoobadoo woordje zomer heb ik wit gemaakt met gesso en toen opgeplakt.
De seashore stansjes hebben ook allemaal een plekje gekregen en op de platts flipflop nog wat net schelpen en een bootje geplakt.
De tekst komt van de bijpassende stempelsheet. en deze in het rond uitgestanst en het kleine ankertje van de paperart nautical erbij geplakt.

Ik hoop dat jullie geinspireerd worden zo om ook eens met een mdf artikel aan de slag te gaan, Zowel Noor! Design als Dutch Doobadoo hebben echt prachtige artikelen hierin!




No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx