Sunday, August 16, 2015

Boek kaart!


Ik wilde al een hele tijd het boek maken van Dutch Doobadoo, maar het kwam er maar niet van. Nu dan eindelijk de kans gekregen en er tijd voor gehad dus daar is tie!!

Ik heb 5 lagen uitgesneden uit oa kraft, design en glitterpapier!
Het design papier komt van het nieuwe Noor! Design blog Shabby Christmas.
Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas
 De randjes heb ik bewerkt met  de distresser en daarna met gesso .
Paper Distresser - Tim Holtz   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Ik heb de pagina;s bol op geplakt alleen zie je dat niet op de foto. Ik heb de middenvouw vast geplakt en de linker en de rechter rand en dan iets naar binnen duwen zodat het bol komt te staan.

In de hoeken van het boek heb ik links de ijskristallen geplakt en rechts de nieuwe ijs doily! komt zo mooi uit op deze manier vind ik! Wat roosjes en bloemen erbij en een deel van de nieuwe hulst swirl erbij geschoven. Ook de handschoentjes aan een touwtje langs het plaatje maakt het mooi af zo.

Het plaatje is van Syta van Gelderen.
OP de andere pagina heb ik een mooi  geheel gemaakt met de bomen van Noor en een rendier.
Met wat  moss erbij en 'sneeuwballetjes' maakt het vaak al een leuk tafereeltje.
Ik heb de sneeuwrand nog onder de pagina;s geplakt zodat het een echt winters boek word.,
De ticket met happy Holidays is van Joy! Crafts en heb ik ook nog in het tafereeltje verwerkt,

Joy! Crafts - Stempel + mal - Bioscoopkaartje

Leuk zijn ze he voor alle gelegenheden wel wat erbij!

De tekst prettige feestdagen is ook nieuw van Joy en die heb ik over beide pagina;s geplakt.

Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Rand teksten
Ik hoop dat ik jullie weer wat ideetjes heb gegeven en dat jullie ook lekker aan de slag gaan met  het maken van winter en kerst kaartjes!



Hier nog enkele artikelen die ik gebruikt heb op de boek kaart

Noor! Design - Winter Wishes - Rand IJskristallen   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil -  Winter Wishes - Gloves & Hat   Noor! Design - Winter Wishes - Icecles   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel    Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Happy Holidays - Swirl

Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen   Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers   Jungle mos - naturel   

1 comment:

  1. Prachtig wat ziet dit boek er weer mooi uit al is het een beetje jammer dat de foto de bolle bladzijden niet helemaal goed weer geeft. Die teksten en de tickets vind ik ook erg leuk.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx