Tuesday, January 26, 2016

Valentijn Pocket Letter

Tja het werd tijd voor nieuwe basis setjes bij Kimya en dus ben ik maar begonnen met  een valentijn pocket letter. Kimya had  zoveel nieuwe valentijn artikelen binnen, lintjes washi tape, plakkers, stickers, knijpertjes etcetc nou daar kon ik wel wat mee!


Heerlijk rode tinten en heb me lekker uitgeleefd.

  Onder in heb ik een klein kraft zakje gevouwen en mini labels bij geschoven en een veel liefs sticker bij geplakt. Aan de zijkant zie je 3 hartjes labels met tekst en door rood-creme touw geregen.
Zelf een stuk van een rietje op een roesje lintje staat leuk!!
 Het kleine gras papier envelopje heb ik beplakt met washi tape en een bindertje met tekst.

 Het hart heb ik uit rood cardstock gesneden en daarop een hart doily geplakt en daarop weer een mooi bijpassend gedichtje... verder versiert met lint, knijpertje en touw.

 In de andere hoek is een rode label geschoven waar ik van design papier een pocket op gemaakt heb. Daar weer een klein labeltje in geschoven en een geluks poppetje aan gehangen.
Onderaan een randje van roosjeslint met flesje geplakt.
 Het plaatje vond ik op internet en vond ik zo mooi...  heb die 4 pockets vrij rustig gehouden zodat het plaatje mooi uit kwam. een klein strikje in de hoek en een hartje aan een knijper.

En jullie kunnen ook met deze artikelen aan de slag want er is weer een compleet basis set van gemaakt. Inclusief werkwijze, patroon hart, gedichtje en het plaatje en natuurlijk de diverse kimya artikelen.
Klik
 en je zit meteen in de shop bij het pakketje!
Je kunt er ook lezen welke artikelen er in zitten!!

Liefs Tiets xx

5 comments:

  1. Heel mooi! Het lijkt net of je het eerst allemaal gemaakt hebt en toen in stukjes hebt geknipt, zo recht en perfect ziet het eruit! EN rood is prachtig!
    GerJanne

    ReplyDelete
  2. Gaaf en lekker vrolijk in dat rood/wit Tiets.
    Lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  3. Wat een beeldschone valentijns letter is dit geworden,
    ik ga hem ook bestellen superrrrr leuk
    Liefs Ghea

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx