Thursday, February 18, 2016

Tijd voor vernieuwing!

Na lang nadenken van wel of niet, heb ik toch vorige week de knoop doorgehakt en besloten te stoppen met mijn club
Kaarten maken met Tiets bij clubs.nl

Na 12 jaar is de koek op daar ... ondanks veel leden werd het steeds rustiger en dan is het tijd om te stoppen...
Maar  ik kreeg van lieve vriendinnen en teamleden meteen het advies om door te gaan op facebook!
En dat heb ik dus inmiddels gedaan.
De nieuwe groep heeft ook een vernieuwde naam gekregen

TIETS' CREATIEVE WERELD

Iedereen is welkom die aan het freubelen is en je kan daar net als op de club binnenkort meedoen
met de kerstaktie... Dus ik zou zeggen klik op onderstaande foto en meld je aan!




We gaan er van alles organiseren en je mag er alles vragen en we staan open voor ideetjes!!

Liefs Tiets xx




No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx