Monday, March 28, 2016

Workshop Den Bosch!

Zo alles is klaar voor de workshops in Den Bosch ( 31 maart, 1 en 2 April)
het was even aanpoten  maar de pakketten zijn klaar en al weer onderweg naar Arkel.

 Nog even een kleine sneak van het projectje wat ik heb voorbereid,
Je hebt keuze uit 2 verschillende pakketten. In beide zitten blokken van Studio Light maar wel verschillende en je kunt dus zelf kiezen.
 Dinsdag zal ik jullie het hele project showen!!

Er zijn nog een aantal plaatsen vrij om mee te doen met deze workshop die ongeveer 3 kwartier duurt en 9,95 kost.

Donderdag 15.00 uur
Vrijdag 11.00 en 15.00 uur
Zaterdag 15.00 uur.

Mocht je belangstelling hebben, geef je dan vast op via de mail dan voorkom je teleurstellingen dat we vol zitten!klantenservice@kimya.nl

Ik ben benieuwd wie ik allemaal ga tegen komen!!!
Ik heb er zin in hoor!!

Tot in Den Bosch!!

Liefs Tiets xx

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx