Thursday, September 28, 2017

Kerst,

In mijn facebook groep Tiets ' Creatieve wereld doen we de kerstactie weer dit jaar.. elke maand 2 kaarten plaatsen en aan het einde 30 kaarten in je album.
Door mijn operatie en moeizame herstel loop ik wel wat achter maar goed ik doe mijn best en hier is er weer 1.

Het papier is van Pion Design- Long ago in Bethlehem en had ik van Femke gekregen doen ik in het ziekenhuis lag. Had er al eerder een kaart mee gemaakt bedenk ik me nu en ook nog niet laten zien!

Zo kun je zien dat je van 1 lijn papier toch 2 totaal verschillende kaarten kunt maken!
Ook heb ik de diverse lintjes uit het bijpassende lintenset van Kimya erbij gebruikt!

Klik  HIER
voor de link naar de winkel.



No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx