Friday, November 10, 2017

Scrap OnLine

Ik heb ook een eigen kaarten facebook groep  Tiets' Creatieve Wereld en daar heb ik gisteravond live een creatie gemaakt. 1 had ik van de week bedacht en de andere voorgesneden en dus live met de leden gemaakt.
Altijd super gezellig en veel animo...
Ik heb het nieuwe papier van Maja design- joyous winterdays gebruikt.
Bij Kimya kun je daar bijpassende linten en accessoires setjes bijkopen en die heb ik erbij gebruikt.

Klik hier om bij deze complete set in de webshop te komen.
 Ook de diverse stansjes komen bij ons vandaan. Kimya heeft inmiddels een groot assortiment opgebouwd!


De natuurlijke materialen komen uit diverse winkels vandaan zoals action xenos etc.

Klik HIER
om naar mijn facebook groep te gaan.




No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx