Saturday, July 27, 2019

House for sale!



En dan komt er een punt in je leven, waarin je schepen achter je moet verbranden, knopen door moet hakken om verder te gaan met het leven.. Na een aantal jaren  bezig te zijn geweest, met pijn bestrijden in welke vorm dan ook, ben ik tot de conclussie gekomen dat ik zelf het leven weer moet oppakken en   moet gaan lijden en niet meer de pillen, operatie;s onderzoeken etc...  Dat was een hele beslissing maar voelt zo goed!! Ik moet leren leven met aangezichtspijn, en daar MIJN  weg in vinden, samen met Karel. Ook alle narigheid  achter me laten en  een nieuw boek beginnen!!

Voor ons hoort daar ook bij een ander huis., En nieuw begin...
Daarom staat ons huis nu te koop... We hebben hier ruim 22 jaar met heel veel plezier gewoont  maar het is tijd voor verandering.
De fijne, mooie herineringen zitten in ons hoofd  en nemen we mee en we laten de nare tijden en momenten in het stenen huis achter.

Klik op onderste logo om meer foto's te zien van ons huis,.

Groetjes Tiets xx

2 comments:

  1. Dat is een hele stap Tiets! Niet niks lijkt me maar een weloverwogen beslissing lees ik. Soms moet je dingen doen die misschien niet zo leuk zijn om door te kunnen. Het is een leuk huis, gaat vast goedkomen met de verkoop! Groetjes Ela

    ReplyDelete
    Replies
    1. nee het was niet gemakkelijk maar nu voelt het goed en gaan we ervoor! Dank je wel!

      Delete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx