Tuesday, August 16, 2011

een beetje drukkies... a bit busy!!

Ondanks dat ik nog een week vakantie heb , is het alweer drukkies hier... 1 sept komen er nieuwe Sugar Nellie stempels uit en daar ben ik druk mee in de weer... Natuurlijk komt er een bloghop en dus aan het werk!! Ook voor de aankomende clubdag, al druk bezig met inkopen, uitzoeken, stanzen, tellen, noem maar op!! Dus vandaar even weinig drukte hier op mijn blog!! Maar in de laatste week van augustus komen er al sneakpeaks van de nieuwe stempels van Sugar Nellie dus hou het in de gaten!!
******************
Allthough I am on vacation( at home hihih) I'm very busy at the moment.. Next month there will be a new release with beautifull stamps from Sugar Nellie, so I'm busy making cards with them... and in october there is another clubday from my own club, so I have to do lots of shopping, counting, thinking, mailing and so on to make a great workshop package for everyone!
So that's the reason why there is nothing going on here on my blog! But in the last week of August maybe I show a little peak of one of the new Sugar Nellie stamps!

Have a nice day,
Hugs Tiets xXx

6 comments:

  1. Succes en veel plezier met alles Tiets!!

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  2. We houden je gewoon in de gaten want missen willen we natuurlijk helemaal NIETS, Tiets!! Zo die rijmt, hahaha.......tot donderdag in Zwolle, zou hartstikke leuk zijn jou en Astrid eens in den lijve te ontmoeten!

    Groetjes, Irene

    ReplyDelete
  3. Tsjonge jonge zeg, wat heb je het weer drukkies, gelukkig heb je nog even vakantie, we gaan donderdag in ieder geval gezellig een dagje weg :)
    Heb er onwijs veel zin in :)

    liefs Astrid xx

    ReplyDelete
  4. jij ook al?
    hier ook hoor, kom dagen en uren tekort!
    wie weet kom ik je wel tegen donderdag in Zwolle!

    ReplyDelete
  5. Hoi Tiets, lekker bezig lees ik. Af en toe ook een beetje vakantie genieten hoor. Morgen mooi weer, even in het zonnetje??
    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Nog bedankt, dankzij jou hoop ik dat ik nog op tijd was voor de cardkit van augustus. Ben wel erg benieuwd.
    Lieve groeten uit Lemmer,
    Henny B:)

    ReplyDelete
  6. Iedereen heeft recht op vakantie ook jij Tiets en ojeee weer nieuwe gave Sugar Nellies, dat wordt weer een aanslag op mijn beurs .....
    Ben errug aagje wat voor moois je gemaakt hebt ! Knufffff, Marion
    en PS geniet lekker van je zeer welverdiende vakantie !

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx