Friday, June 8, 2012

Long post with lot's to tell!


First of all I want to show you a new card with a lovely stamps from the Sugar Nellie range. It is friday so my turn! Look for all the details about this card on the Sugar Nellie blog.
******************
Het is weer vrijdag dus mijn beurt om weer iets te laten zien op het Sugar nellie blog. Het prachtige papier van Glitz gebruikt met de stempel hello little friend.
Ingekleurd met copics en verder natuurlijk de roosjes, kantje en lint  gebruikt. Het lint is seembinding van The Ribbongirl.

Gisteren heb ik samen met  deze dames een hele gezellige DT dag gehad van het Noor! design team... Wat een gezellige groep zo samen en we hebben weer heel wat nieuwtjes en tips mee gekregen..Het was echt een top dag...met als klapper kregen we nog een dikke  tas mee vol met leuke artikelen van Joy! Crafts en Noor! Design!  Dames en Heer heel erg bedankt voor deze geweldige dag, ik heb enorm genoten!
En dan eindelijk het laatste nieuwtje wat ik mag vertellen.
Ik ben  een tijdje geleden benaderd door Creative Hobbies Group (voormalig Kars) benaderd om in het DT team te komen.
Samen met nog een heel stel bekende bloggers, o.a. Jenine Siemerink, Diny Sprakel, Anita Izendoorn, Marley vd Heiden, Mariska vd Veer en nog een aantal ...
Volgende week komt het eerste pakket binnen en dan kunnen we aan de slag. Ik heb er zin in en vind het ook een hele eer dat ik ervoor gevraagd ben.

Het is ook het laatste wat ik aan neem want ja het houdt een keertje op, doosjes tijd zijn er helaas niet te koop en met alles wat ik al doe is het mooi zo!

Vanochtend een injectie in mijn schouder gehad ivm de frozen shoulder.. zag er best tegenop maar achteraf viel het reuze mee. Nu hopen dat de pijn afneemt en dat de schouder snel 'bevriest'zodat  de fysio ermee aan de slag kan. Mijn hernia klachten hebben erg veel invloed op dit alles dus al met al gaat het lichamelijk niet echt fijn.
Het is nu lekker weekend dus daar gaan we van genieten.

Liefs Tiets xx

20 comments:

  1. Hoi Tiets,wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,ik kan daar zo van genieten!Vervelend dat je zo'n last van die hernia hebt want pijn beïnvloedt veel tijdens de dagelijkse dingen en is het eigenlijk dubbel zo knap dat je dit allemaal doet!!Schouderklopje(op de goede schouder)!Gefeliciteerd met je plaatsje in het ontwerpteam.Ik had het bij Jenine ook gelezen en net als bij haar vindt ik het voor jou ook welverdiend,je maakt al zó lang zulke mooie dingen.Ze gaan daar nog wat beleven met jullie denk ik zo ;) groetjes Miranda

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart Tiets! Schattige stempel en mooi papier.
    Gezellig zo'n daggie met elkaar. En gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  3. Wowww, wat een supermooie kaart weer meis, prachtig, schitterende details !
    Gefeliciteerd met je nieuwe DT jobs meis, heel veel succes, maar dat zit wel goed bij jou :)

    liefs Assie xx

    ReplyDelete
  4. Hehe eindelijk maak je het bekend!!!! Super proficiat Tiets en nu maar een vrachtwagen vol gezondheid en vooral tijd richting Den Helder dan ben jij helemaal happy en onder de pannen!!!!
    Frozen shoulder heb ik aan allebei de kanten gehad, stik vervelend maar die spuiten werken fantastisch dus ik hoop dat je heel snel minder last zult hebben!!
    Je kaart is weer een dotje!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  5. Tiets, ik vond het ook een superleuke dag gister. Top dat jullie allemaal wilden komen. Enne....meld het volgende keer effe als jullie nog naar McDonalds gaan....hihi! ;-)

    Liefs,
    Jolanda

    ReplyDelete
  6. Wooow wat een schitterend kaartje Tiets, een juweeltje!!!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe DT job!

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  7. Tis ook niet gek dat ze jou komen vragen keer op keer, je laat hier ook weer een schitterende kaart aan ons zien. Met supermooie details. Gewoon weer een Tietskaart, ;-)!! Sterkte met de schouder. Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  8. Van harte met je nieuwe DT job Tiets.
    Wat een prachtig mooi kaartje.
    Echt schitterend.
    Ik wens Je heel veel beterschap met Je schouder.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  9. Wat een super mooi kaartje.
    Beterschap met je schouder.
    En gefeliciteerd met je Dt schap.
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  10. Supermooie kaart weer Tiets en wat leuk dat je bent aangenomen bij de Creative group. Waar haal je toch al die tijd vandaan om iedere keer weer van die leuke projectjes uit de hoge hoed te toveren.
    Ik vond ook de spuit toen in me schouder meevallen, en als het een beetje meezit , merk je morgen al wel een beetje effect.
    Gr sandra

    ReplyDelete
  11. Gefeliciteerd hoor!! Geen idee waar je de tijd, energie en inspiratie allemaal vandaan haalt. :0)
    Ik doe het je niet na. Heb al genoeg moeite met de kerstkaartenaktie. Ha ha.
    Beterschap met je schouder! Pas goed op jezelf.

    Gr.GZ

    ReplyDelete
  12. wat mooi gemaakt ! heel veel leuke details, knap gedaan,
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  13. Mooi gemaakt Tiets, en gefeliciteerd met je mooie DT plekje.
    gr. liesbeth

    ReplyDelete
  14. Hoi Tiets,

    doe kalm aan met die arm/schouder!! rust is vaak het beste he?
    En leuk die foto van het DT. Ik zag het al bij Jenine en Noor(jolanda)
    Super lijkt me!

    GerJanne

    ReplyDelete
  15. Wauw wat een mooie kaart Tiets, en wat geweldig dat je gevraagd bent. Top. Wist niet eens dat je een nekhernia hebt, heb er namelijk zelf ook een en loop al een tijdje bij de fysio die accupunctuur, kraken en gewone fysio bij me doet, het helpt wel maar er mag niet te lange tijd tussen zitten anders voel ik de kramp al meteen weer in mijn arm schieten. Ik hoop dat de injectie zijn werking geeft. Sterkte.

    Groetjes van Anita

    ReplyDelete
  16. Well done Tiets - I hope you enjoy yur new DT position and that your frozen should will soon get better. Mary G x

    ReplyDelete
  17. Lieve Tiets, wat is dit toch weer geweldig!! ga er van genieten en we kijken uit naar jouw nieuwe creaties!!, liefs Jetty xxx

    ReplyDelete
  18. Gefeliciteerd met je nieuwe DT! Super leuke voor je! Je hebt nu ook weer een schitterende creatie gemaakt met een schatje van een afbeelding en mooie details. Het hekje vind ik ook prachtig! groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  19. Wowww Tiets,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Het was echt super gezellig donderdag.
    Leuk jullie allemaal in het echt te zien.
    Ben wel kapot,nu nog,heel veel pijn en vreselijk moe.
    Maar ja ik kan terug kijken op een geweldige dag.
    Hoop voor je dat die spuit gaat helpen,ik had er nog nooit van gehoord,wat kan een mens toch rare dingen krijgen.

    Heel veel sterkte meis.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  20. Schitterend kaartje Tiest gefeliciteerd met je DT job, en van harte beterschap.
    groetjes Joke

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx