Thursday, June 14, 2012

Sending you Sunshine


Voor Noor! Design mocht ik een tutorial maken over hoe de strikjes maker werkt en heb dat strikje meteen maar verwerkt op een kaart.Kijk maar op ons blog hoe het werkt! Je kunt ook meteen meedoen met de candy om deze strikjes maker te winnen!
Ik heb Lizzy lady stempel gebruikt .Heb haar met copics ingekleurd.

Ik kreeg van de week het pakket van de creative Hobbies group (vroeger Kars)en heb meteen ook deze kaart ermee gemaakt. De basis is gemaakt van card-us karton en het dessin papier is een paperpadje van Tilda Garden party. De bradjes zijn van WeR memory keepers, en de knoopjes zijn ook van Tilda.
De tekst heb ik op een banner gestempeld die ook in het paperpadje zat.
Uit eigen voorraad de bloemen gebruikt en het lint is van de Ribbon Girl.

Ik wens iedereen een fijne dag toe,

**********
This is what I have made with my DT package from the Creative Hobbies group. My first My first assignment. The papers are from Tilda garden party, also the banner and the buttons.

The bow of ribbon I've made with the strikjes maker from joy craft... if you want to know how it works, look HERE
I've made it with ribbon from the Ribbon girl.
The stamp is called Lizzy lady and colored with copics markers.

Hugs Tiets xx

19 comments:

  1. dat heb je allemaal mooi gecombineerd :)

    ReplyDelete
  2. Wat een sweetie, Tiets. Geweldig. Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  3. Jij hebt er ook weer wat moois van gemaakt hoor Tiets!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt zo in deze vrolijke kleuren leuke combi groen met rose.
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtig kaartje Tiets
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  6. Prachtig Tiets, je ziet niet zo snel groen maar ik vind dit in combinatie met de knalroze ontzettend mooi!

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  7. Harstikke leuke kaart tiets moet eerlijk bekennen dat ik hem wel in huis heb maar hem nooit gebruik ga toch eens effe kijken bedankt meis !

    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk vrolijk kaartje!!! Super!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  9. hoi lieverd
    wauw wat een schitterende strik kan je ermee maken zeg, ik ga gauw kijken bij jolanda naar hoe het gemaakt wordt, maar eerst nog even dit, je kaartje is een ware beauty, super lief afdrukje meis
    liefs angelique

    ReplyDelete
  10. Wat een schattig mooi kaartje Tiets.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  11. Wat een lief en prachtig kaartje Tiets, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  12. Vrolijk kaartje Tiets en die strikjesmaker had ik in Februari gekocht en ik wist niet meer he het precies moest dus, super fijn je handjes aan het werk te zien!!!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  13. schitterende kaart
    en ja die strikjesmaker lijkt me heel handig

    groetjes anneke

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtig mooi kaartje Tiets.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  15. Wat een prachige combinatie Tiets!!
    Mooie kleuren, stempeltje en strik!!
    Echt super!
    Liefs, Frouwkje

    ReplyDelete
  16. Beautiful Tiets...:o)

    big hugs Vicky xx

    ReplyDelete
  17. mooie kaart tiets

    had de tutorial al even gezien

    gr roelie S

    ReplyDelete
  18. Hoi Tiets,
    Ik zag de kaart al op facebook, maar de moeite waard om vaker te bekijken.
    Lieve groeten uit Lemmer,
    HennyB:)

    ReplyDelete
  19. Hoi Tiets,

    dankjewel, kunnen we wel even gebruiken een beetje zonneschijn!!
    moie kaart en de strikjesmaker heb ik al!
    GerJanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx