Sunday, December 9, 2012

Alweer haken!!

 
 
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's maar deze zijn met mijn mobiel gemaakt. Ik heb het afgelopen weekend 6 van deze  lichtjes gemaakt. Het kwam ineens in me op  om deze voor speciale mensen te maken voor de kerst.Natuurlijk zou ik nog meer mensen deze willen geven maar ja dan had ik even eerder moeten beginnen. Dus dat was even hard werken , maar kon het heerlijk bij de televisie doen en zo heb ik vrijdag 2 zaterdag 2 en vandaag nog 2 gemaakt.  De tekst vind ik zo mooi en is van different colors. Natuurlijk komt het Catania garen bij Hobbyvision vandaan.
 
In de binnenkant een hoek mal franse lelie (Artikelnummer: 6002/0136) van Noor! Design geplakt, staat wel netjes als ik  onze namen erin schrijf.
 
Hier even een potje van dichtbij.
Ik heb inmiddels ook alle kerstkaarten af, geschreven en op de bus gedaan, dus hoef alleen deze
 lichtjes nog in te pakken en weg te geven en dan ben ik klaar en kan ik me concentreren op
kerst 2013!
******************
I have made 6 of these christmas lights, for special people in our lives ...   I am all in to crocket at the moment and so I thought this would be nice to give to  some people who are special.  The sentiment is in Dutch and it says, winter happiness, merry christmas en a special beginning for the new year.
 I have also written all the christmas cards, posted them, so I can begin to make X-mas cards for next year!!
 
ha ve lovely sunday evening,
Hugs Tiets


20 comments:

  1. Hoi Tiets,
    Wat zijn je theelichtjes mooi..een prachtig cadeautje voor iemand die speciaal voor je is...Super..

    groetjes van Ans

    ReplyDelete
  2. Ze zijn geweldig, meid. Ik wens de ontvangers ervan er heel veel plezier mee.

    XOXO Angela

    ReplyDelete
  3. Wat zijn ze prachtig geworden Tiets, daar zullen de voor jou zo bijzondere en speciale mensen heel blij mee zijn. Maar eh ligt het aan mijn computer hier zie ik de tekst wel goed staan maar op jouw blog lijkt het wel of het engels naar het nederlands vertaald is.
    liefs van Anita

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige lichtjes en mooi haak werk ook.
    groeten Lenie

    ReplyDelete
  5. Ze zijn prachtig Tiets, garen en haaknaald liggen in de aanslag hier. Ik bewaar altijd de kleine groentepotjes, poes lust geen olvarit :-)

    Liefs Thea

    ReplyDelete
  6. Wat zien je theelichtjes er schitterend uit Tiets!!!

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  7. Wat zal jullie hond het goed hebben met al die Olvarit... hihihi. Hij wordt toch niet te dik hé?
    Ziet er heel gezellig uit zo! Heel mooi gedaan.

    Groetjes, Ina

    ReplyDelete
  8. Wat een schattige lichtjes!! Leuk om cadeau te krijgen.. zeker weten!

    Gr Antoinette

    ReplyDelete
  9. erg mooi geworden hoor Tiets en succes met het geven ook
    Gr sandra

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtig kadootje heb je zo, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  11. Lieve lichtjes Tiets!
    En de kerstkaarten al af ...!
    I'm impressed!
    grt, Corina

    ReplyDelete
  12. Leuk zijn je theelichtjes en leuk om te ontvangen .
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  13. Wat prachtige Tiets
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  14. Wat schattig Tiets.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  15. Heel mooi en met liefde gemaakt, dat zie je zo aan deze prachtige potjes met prachtige kaartjes!
    Liefs,
    Corien.

    ReplyDelete
  16. je lichtjes zijn geweldig geworden

    groetjes tanja

    ReplyDelete
  17. je lichtjes zijn geweldig geworden

    groetjes tanja

    ReplyDelete
  18. Wow Tiets, these are stunning! Such a lovely idea and so beautifully done! Do you have a pattern? I can't crochet myself but I could show my Mum!!! Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  19. Tiets, wat een supermooie cadeautjes heb je gehaakt. Het ziet er zo verzorgd uit met die prachtige etiketten eraan. Je hebt erg hard gewerkt zeg! Groetjes, Marlies

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx