Monday, December 24, 2012

Latte

Ik zag net dat ik de 1100 volgers heb bereikt...jeetje zeg wat een geweldig aantal... natuurlijk ben ik daar erg blij en trots op en ik hoop dat ik jullie blijf inspireren ook in het nieuwe jaar! bedankt allemaal!
Een dubbel gevouwen paperbag

met label en zakjes latte macchiato!

Op het Canaryblog heb ik deze kreatie gepost.  De digi is vrij nieuw en heet - Latte.
Toen ik haar zag was het idee geboren om iets met de zakjes latte macchiato te maken en tja wat beter dan een paperbag dubbel te vouwen? Achter de sneeuwvlok rand zit nog de label geschoven en in de achterste paperbag dus de zakjes koffie.
De tekst vond ik op internet en heb ik zelf geprint:

A cup of hot cocoa
shared with a friend
is time well spend.
 
Ze is ingekleurd met copics en op het Canary blog kun je de nummers vinden.
Verdere materialen die ik gebruikt heb:
 
 
 
 
 
 
Het papier is van Little Yellow Bicycle-winterings en het ribbelkarton van joy crafts wat binnenkort ook in de verkoop komt.
Het witte kantje komt bij de Ribbon girl vandaan.
Ik hoop dat het jullie weer inspiratie geeft!
 
********************
 
A new card for our Dutch Canary blog. I have colored the new digi latte and made a paperbag to put some latte macchiato in it.. She is colored with copics markers and the papers are from Little yellow bibycle.  look for more info on our blog!
Did you know Krista is doing a 12 days opf Christmas?? take a look at her blog!
 
I just saw I have reached the 1100 followers!! whoohooo sooo much!!! I want to thank you all for this.. So great that you love what I am doing and I hope you keep coming to my blog in the new year!
 
Hugs Tiets xx

13 comments:

  1. Wat prachtig Tiets.
    En gefeliciteerd, super aantal volgers, kijk ook graag even op je blog en club
    Fijne feestdagen
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  2. Jeetje nog even en je hebt er hier net zo veel als op je Club, super Tiets! Je hebt weer iets schitterends met een zak gedaan, ik begrijp ondanks alle stap-voor-stap beschrijvingen nog steeds niet hoe zoiets werkt maar gaaf is het!!
    Fijne dagen, liefs Irene

    ReplyDelete
  3. Ja deze is helemaal geslaagd hoor!! Leuke combi heb je gemaakt!

    En fijne feestdagen!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Hij is prachtig mooi Tiets.
    Echt schitterend.
    Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  5. Wauw dat zijn veel volgers Tiets, geniet er maar van. Wat laat je ons weer wat moois zien, helemaal super. Hele fijne kerstdagen voor jou en allen die je lief zijn.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  6. Beautiful as always Tiets...and wishing you and your family a very merry Christmas too Hun...:-)

    Big hugs VIcky xx

    ReplyDelete
  7. hoi tiets
    gefeliciteerd met zoveel volgers,is toch een eer dat ze je werk zo prachtig vinden,net zoals deze mooie creatie weer!!
    fijne dagen en veel gezondheid en creativiteit voor het nieuwe jaar
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  8. Prachtige gemaakt en gefeliciteerd met je 1100 volgers.
    Ik wens je fijn feestdagen en een gezond en creatief 2013.
    groetjes Janie

    ReplyDelete
  9. je kreatie is weer super geworden hoor Tiets , erg mooi
    Gr sandra

    ReplyDelete
  10. Geweldig Tiets, wat een pracht creatie weer! Het is altijd smullen op jouw blog, wat een inspiratie elke keer weer, ik krijg altijd spontaan zin om te gaan scrappen, hihi! Dus ik kan volmondig beamen dat je me altijd weet te inspireren. Toevallig heb ik vandaag een kaartje op mijn blog gezet dat dankzij jou tot stand is gekomen! Hoop ook volgend jaar weer vollop te kunnen genieten van jouw creaties! Heel gezellige dagen gewenst en heel veel liefde, geluk en gezondheid voor 2013! Liefs Marianne

    ReplyDelete
  11. Lieve Tiets!

    Wat een gave kaart! Geen wonder dat je op dit blog al zoveel volgers hebt.
    Ik wil jou en je gezin een Fantastisch, Gezond & Gelukkig 2013 wensen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    ReplyDelete
  12. Beautiful. Just love your coloring<3

    Have a nice day.
    Hugs from Anita

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx