Friday, March 8, 2013

De Creatieve Hobby en Handwerkdagen en de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

De Creatieve Hobby en Handwerkdagen en de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen vinden beide plaats op 21,22 en 23 maart in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch!
Ik denk dat een hoop mensen deze beurzen wel kennen maar toch wil ik er nog even aandacht aan geven juist om deze beurzen nu tegelijk onder 1 dak zijn!!
Het leuke van de beurzen vind ik dat er voor iedereen wat wils is.. voor de 3 d mensen volop maar ook de scrappers worden niet vergeten. Taarten maken en cupcakes..breien,haken , vilten het is gewoon te veel om allemaal op te noemen!!
 Je kunt aanschuiven bij diverse workshops en dit voor maar 10 euro en dan heb je een combikaartje waardoor je naar beide beurzen kunt!

Maaaaaaaar.......

Ik mag hier 2x2 combitickets onder je volgers weggeven/verloten. Als jouw volgers onze facebookpagina 'Hobbybeurs' (https://www.facebook.com/#!/pages/Hobbybeurs/127474310662724?fref=ts)  daarna nog 'liken' dan maken ze ook nog eens kans op leuke creatieve prijzenpakketten!
Ik vind dit superr leuk om te doen en ik hoop jullie ook.
Het enige wat je hoeft te doen als je kans wilt maken op die tickets is  een reactie onder deze post zetten.
JE MOET NATUURLIJK WEL VOLGER ZIJN VAN MIJN BLOG!
Ik zal dan via de random generator 2 winnaars laten kiezen die elk 2 kaartjes winnen...Dus je kunt nog gezellig iemand meenemen ook! Deze weg geef aktie duurt tot en met vrijdag 8 maart.

Voor nog meer info over beide beurzen kijk dan eens hier:




Liefs Tiets

27 comments:

  1. hoi tiets wat leuk op deze beurs ben ik nog nooit geweest dus waag een gokje gr diana

    ReplyDelete
  2. Wat ontzettend leuk, daar wil ik wel kans op maken.

    ReplyDelete
  3. Kei leuk Tiets... tuurlijk wil ik op deze lente dag een gokje wagen
    liefs xxx miriam

    ReplyDelete
  4. Hoi,
    Ik ben vorig jaar geweest en het was weer een feestje. Altijd leuk om te gaan.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  5. Wat een super gave actie!
    Ik doe graag mee. :D
    Dank je wel voor de kans om dit te winnen.

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  6. Goedemiddag Tiets,

    Wat een leuke actie.
    Dacht dat ik al volger was, maar bij het nakijken bleek ik er niet tussen te staan. Gauw gedaan.

    Succes en nogmaals dank voor deze actie.

    Groetjes Bertina

    ReplyDelete
  7. wie wil dat nu niet winnen doe gezellig mee

    ReplyDelete
  8. Dit is ook weer een verrassing Tiets, wil ook hier graag een gokje wagen.
    Gr. Friedy

    ReplyDelete
  9. Dan waag ik hier ook een gokje.
    groetjes Anja

    ReplyDelete
  10. Hoi Tiets wat ontzettend leuk dat je dit mag doen. Ik wil wel heel graag heen. Neem ik lekker mijn zus mee, gaan we gezellig weer een dagje op stap. Groetjes Carla.

    ReplyDelete
  11. Ik waag ook hier een gokje. Je weet maar nooit. Ik zet een link naar mijn blog, maar ik ben nog niet zo actief op blogs.

    ReplyDelete
  12. Hoi Tiets, Vorig jaar ben ik je met Astrid tegengekomen voor de kramen , dit jaar zou het leuk zijn , jullie erachter te zien , wil dus graag een kans maken op deze kaartjes , groetjes Els

    ReplyDelete
  13. nou Tiets, Via hoor hopelijk nog een kansje op een kaartje voor de kaartendagen.

    groetjes,
    Betty Oosterveen

    ReplyDelete
  14. oooooooooooo dubbel kans. ook ik wil graag kans maken op deze kaartjes!!! Knuff Sas

    ReplyDelete
  15. Wauuuw wat super gaaf ik wil heel graag een gokje wagen

    gr hetty

    ReplyDelete
  16. Leuk! Ik wil wel kans maken op de kaarten, gezellig een dagje uit met een vriendin!

    Groetjes jolanda

    ReplyDelete
  17. Hai Tiets,

    Wat leuk hier wil ik ook wel een poging wagen, wij gaan donderdag 21 maart, dus wie weet zie ik je dan nog.
    Liefs en groetjes Elna.

    ReplyDelete
  18. Lijkt me leuk om te winnen, kan ik lekker samen met mijn zussen gaan..zin in...
    Bedankt voor de kans !
    Groetjes, Anreda

    ReplyDelete
  19. Wat een leuke actie!! Ik ga samen met mijn vriendin uit Haarlem! Wordt zo wie zo reuze gezellig natuurlijk!
    groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  20. wat een leuke actie!
    ik wil wel een kaartje winnen.....
    groetjes ayten.

    ReplyDelete
  21. Wat een leuke actie. Ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes,
    Monique

    ReplyDelete
  22. Wat super dat je ons een kans geeft om kaartje voor de beurs te winnen.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  23. Hallo Tiets,
    Geweldig leuk dat we hier kaartjes kunnen winnen!! Het is altijd een groot feest om naar deze beurs te gaan. Geweldig!
    Groetjes,
    Nettie

    ReplyDelete
  24. Leuk dat we een kans krijgen om een kaartje te winnen
    Groetjes henny

    ReplyDelete
  25. Wat leuk Tiets dat je 2 kaarten mag weggeven.
    Ik wil wel een kansje wagen om gezellig met mijn schoonzus naar de beurs te gaan.
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  26. Wat leuk Tiets, dat je kaartjes mag verloten. Ik wil graag een kansje wagen.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  27. wat leuk!!!
    daar wil ik wel kans op maken......
    dus bij deze waag ik een gokje....
    groetjes ayten.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx