Sunday, March 10, 2013

Kleuren met potloden challenge

Het is alweer onze 2de challenge en mijn eerste... we zijn in team verdeeld zodat er niet teveel werk druk is en deze keer is team 1 aan de beurt.
Jenine had een kleuren foto geplaatst en aan de hand daarvan zijn we aan de slag gegaan.


Ik heb het fika papier van Maja design gebruikt en het stempeltje is van bild malarna - mimosa playing.
Op de kaart zijn diverse Noor Mallen gebruikt:
Doily rond 4
randmal
frame rechthoek
hoekmal
vintage flourishes bloem
vintage flourishes bladeren


De postcard en de postzegels komen van het internet en heb ik geprint.Verder een paar accenten met paars erin verwerkt door het lint(seam binding van de ribbongirl) en de bloemen.De kleine labeltjes heb ik gekocht bij Kimya
Natuurlijk even een close up van het afdrukje wat ingekleurd is met Faber castell potloden:
Ik zal later de kleure nummers erbij zetten, die staan boven op de pc en ik zit nu beneden.
Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan doen met de challenge.. het maakt niet uit met welke potloden je kleurt.
Kijk voor meer details en voorbeelden op het Kleuren met potloden blog!

Ik wens iedereen een mooie zondag toe,
Liefs Tiets xx

18 comments:

  1. Wat een schattige creatie!! En mooie kleuren met paars/lila!!

    Gr ANtoinette

    ReplyDelete
  2. Wow je kaartje is weer beeldschoon geworden Tiets.....lieve kleurtjes
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  3. Een Super mooie kaart Tiets!!
    Schitterende kleurtjes

    Fijne zondag
    Liefs Joukje

    ReplyDelete
  4. Wat een beeldschone kaart Tiets,
    groetjes janie

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige kaart is het weer geworden.

    groetjes Anita

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kaart weer Tiets,er valt weer veel te bewonderen en dat heb ik ook op mijn gemakkie zitten doen,fijne dag en lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  7. Mooie kleurcombinatie Tiets, je kaartje is een toppertje.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  8. Wat is je kaart weer schitterend Tiets, werkelijk een plaatje, top weer.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige kaart heel mooi! En wat een prachtige kleuren!

    Groetjes, Natasja

    ReplyDelete
  10. Hij is weer prachtig mooi Tiets.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtig kaartje
    Mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  12. wat een lieverdje van een kaaryje tiets
    gr sandra

    ReplyDelete
  13. Love your gorgeous card and what a sweet image.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  14. Wat een plaatje van een kaart in zeer mooie tere tintjes, geweldig weer! Groetjes, Marlies

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx